tisdag 24 juli 2012

BYE BYE PÄRLAN

.
.
.



Utanför Upplands Motor i Kista!




Todelooo Tisdag!




Jaha, då har vi varit och lämnat tillbaka min lånebil som jag haft i sommar! Ford Galaxy Tintanium var ju en riktigt riktigt trevlig bil och skatterna var nästan lite sura över att den bara "var till låns! De tyckte den var såå mysig att åka i precis som jag också tyckte:) Tack för den här tiden "Pärlan"! (Här kan ni läsa min inte alls så särskilt tekniska bilrecension om ni är intresserade:)

Nu ska vi hänga i köket här och göra sockerkringlor och lyssna på:







John Legend! Ääälskar hans sköna röst:)



Ha en finfin tisdag vänner!



KRAM




Psst, Här kommer lite svar på frågor jag fått på sistone! Mina klockor kommer från Triwa och finns bla hos Creative Lounge, vår husfärg är vanlig tonad vit, Primebootsen är i min vanliga storlek, jag har oftast strl small på mina kläder men ibland om modellerna är mindre strl medium och Tom Ford-solisarna mina är i modellen Clothilde brown!



4 kommentarer:

Annika sa...

Hej Petra!

Blev det ingen bloppis? Mvh Annika

Att vara någons fru sa...

Jag veeeeet, måste lämna min också och är inte det minsta sugen :(

Lena - gott för själen sa...

Trist att lämna tillbaka något man gillar!

Kram Lena

Maria - Wikers Liv sa...

Då vet du vilken bil du ska köpa när det är dags att byta, då! ;)
Kram /Maria