torsdag 26 november 2009

TILL TEATERN

.


Underbart och juligt barnrum!
.
God Torsdagskväll!
.
Idag är det bästa tvkvällen på hela veckan! Både Mammas Pojkar och Glee , men jag ska göra nåt ännu trevligare nämligen gå på teaaater med mina söta väninnor. Det ska bli så himla skoj att komma ut på lite kulturevenemang. Känner att det varit ganska dåligt med det under en lång tid. Vi bor bara ett par hundra meter från Teatern och Konstmuseet, så det är jättenära och jag har inget att skylla på att jag nästan aldrig går dit...

Maileg gör så himla fina "Kalendernissar"! Denna skulle passa perfekt till nån av mina flickor...


Nej, nu måste jag sätta fart-
.
Jag önskar dig en riktigt mysig kväll!
.
.

4 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Så sött barnrum. Hoppas du fick en trevlig kväll. :-) LiseLotte

Kalkstenssommar sa...

Glee, bästa programmet! Kom precis på att jag också missat det i kväll. Jag har varit på Kreativ afton med 40 andra tjejer och julpysslat. Mycket mysigt.

Hoppas din tjejkväll blev lyckad!

Kram L

Anonym sa...

Jag måste bara få säga!!! Ett helt underbart hem, sååå DUKTIG du är. Du ger mig mycket inspiration.
Hoppas att du har haft en kul kväll. Själv har jag försökt att finna Barbour jackan. Modellen har jag funnit men inte färgen. Beställde en jacka från England som visade sig vara brun, men vill fortfarande ha den beiga färgen. Skulle du möjligtvis kunna skriva nr som står på insidan i innefickan.
Natti natti/ Diana

Anonym sa...

Hej!

Din blogg är så otroligt fin. Det är verkligen roligt och inspirerande att läsa den!
Jag brukar också läsa Caisa K:s blogg som jag också tycker mycket om, men jag kan inte läsa den längre.
Vet du hur man gör för att bli en "inbjuden gäst"? Kan man maila och fråga henne eller så?
MVH Marie