onsdag 16 mars 2011

PRESENTER TILL EN LITEN DAM

.

.

Morgonens lilla Flisan lyssnar på favvolåtarna från Mellodifestivalen på sin nya söta Ipod Nano.




God Kväll Sweeties!


Hoppas ni haft en fin onsdag?!


Här har vi ju firat vår lilla sessa och hon är sa nyss när jag nattade henne att hon var så nöjd med dagen! Såna ord gör verkligen en mamma glad:) Framförallt så var hon ju mest nöjd över sina födelsedagspresenter och det är minsann inte helt lätt att hitta rätt saker till en sjuårig dam. (Antingen är leksakerna "för småbarn" som Flisan säger eller också så tycker jag att det hon vill ha inte riktigt passar för en liten tjej i förskolan.) Så det fick faktiskt bli en hel del tekniska presenter denna dag som en rosa I-pod, en rosa stylingtång till håret, en rosa bärbar dvd och en synt. En ny söt necessär, örhängen, leksmink och leksakshamstrar var andra små presenter som uppskattades...




En glad, koncentrerad (och nyvåfflad:) tjej med tungan rätt i mun! Hihi, jag tyckte nästan det var lika roligt som Flisan med hennes nya synt:) Vi hade något liknande när jag var liten med massa ljudslingor och komp och melodier. Kul! ( I alla fall nu, innan man tröttnat på skatternas ganska udda kompositioner på högsta volym! Det finns tom en knapp som gör att det låter som när man krossar glas. Oh my, tur att det finns hörlurar att köpa till också...;) Rosa mysplysch: ChillN.


Nu, när alla skatter sover, ska vi titta på en riktigt spännande thriller här! Hu! Jag har filten i beredskap, så att jag kan gömma mig bakom den om det blir alldeles föör läskigt:)




Önskar dig en mysig kväll!



KRAM





6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Flisan!:)

Tess S Butterfly sa...

Oj oj, inte fel att få så mycket fint. iPOD nano hade jag inte tackat nej till.

Malin sa...

Oj, här snålades det inte på presenterna! Måste kännas skönt att kunna köpa allt?!

Anonym sa...

Tack för tips på presenter till vår lilla/stora sessa som snart fyller år! /Caroline

Emma H sa...

Vad köpte ni för stylingtång? Är det bara för krusat hår? Vil ha en till mina tjejer, men hade velat ha både krusat och vågigt:)

Emma

Sofia sa...

Jättebra tips på presenter:) Min Julia fyller 7 år i Maj så det var jättebra tips. En synt skulle hon nog älska, och en stylingtång också:) Vart har du köpt stylingtången och synten? Tack för all inspiration du ger:) Kramar och ha en underbar helg/Sofia