lördag 3 december 2011

HEJ DECEMBERLÖRDAG

.
.
.

Naaaw så sött litet pepparkaskhus inte sant?:) Lagom mycket fix med det också. Den där söta husformen i silikon från Rice har jag också (fast i lila) men vi har inte invigt den än. Kanske vi gör dessa kakor lite senare idag Beabus och jag:) (Finns hos Lucky little me)






Todelooooo!




Här har jag denna lördagmorgon suttit i sköna soffan och "pratat med tomten" och "klick klick" fixat lite julklappar till skatterna!

Det är ju super att det finns fina leksaksbutiker på nätet som ex Lekmer  (spel, radiostyrda bilar, Barbie och Pet Shop etc) och Lucky Little Me (kläder + ax Maileg och Sebra + där kan du dessutom får leksakerna inslagna) så slipper man trängas på Toys R Us! I lugn och ro kan man beta av det de skrivit på sina små önskelistor med en god kopp Cappuccino i ena handen - toppen:)


Nu ska jag hoppa in i badevarelset här och fånga resten av dagen (sitter fortfarande i pyjamasen - ooops:S)




Ha en alldeles strålande lördag!




KRAM



.




8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter fint o skojigt d:)! Synd bara att d inte finns så bra nätbutiker i Finland, å tomtesäcken blir liti väl tung att ta med posten från Sverige;)! Ha det gott! H.jecka

Jenny -Hemtrender sa...

TACK detsamma -ha en fin lördag du också!:)

Och om du vill så var gärna med och tävla om en Adventljusstake från Cult Design i en tävling som pågår på min blogg just nu. Ha det fint!:)

Casa of Mia sa...

Åh vilket gulligt litet hus, vi håller på att baka lussebullar här hemma, regnet öser ner utanför. Ha en riktigt härlig lördag

Anonym sa...

Älskar din blogg :)

Att vara någons fru sa...

Ja det känns som evigheter sen jag var i en "riktig" butik. Det är ju så smidigt att sköta det på nätet.

Anonym sa...

HEJ! JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, INREDNING .....M.M
http://campadre.se/tipsa/7817.

En chick mammas bekännelser !! sa...

gud vad mysigt, min lilla tjej på 3 månader sover nu så jag får greja med pepparkakorna själv :) ha en fin dag !!

Lottar nu ut en familjekalender i sammarbete med barntavlor.se passa på !
http://mizztang.blogg.se/2011/december/barntavlorse-2.html#comment

marion sa...

Perfekt att shoppa julklapparna på nätet. finns ju också lekmer.se och klossbutiken.se.
Perfekt att slippa trängas och man vet ju ändå oftast vad man vill ha.