torsdag 15 november 2012

ERBJUDANDE TILL ALLA BLOGGISAR

,
,
,

Ho ho ho, mer juligt i dag! Denna gång från Hvita Villan som har massa fint som tex årets Holidaykollektion (pics därifrån ovan) från favoriten Lexington.




Bonsoir!



Mår ni bra vänner!?

Eftersom jag kör x-mas tema hela dagen idag så avslutar jag bloggdagen med en finfin rabatt hos Hvita Villan som jag samarbetar med.


 Just nu får alla ni 10% rabatt på h e l a sortimentet tom med söndag med rabattkod philia, bra va? Alltså inte bara Lexington (det finns Bruka och ljuvliga Day-xmas också tex. Även om jag själv tycker att det vore soupermysigt med ett par nya krispiga jullakan från just det märket:) utan toti. Så skynda fynda julfint:)




Klassiska underbara juligt röda julkulor från Day. Just nu nedsatt med 10% hos Hvita Villan.




Nu - New girl på 4:an. Bästa bästa tv-showen just nu!



Önskar er en finfin kväll!



KRAM






Detta inlägg är i samarbete med Hvita Villan


11 kommentarer:

Unknown sa...

Som Hönötjej måste jag ju bara gilla detta! Har du varit på Hönö någon gång förresten? Annars bara måste du åka dit, helst på sommaren. Hvita Villan ligger jättefint i Klåva hamn =)

Ha en toppendag!
Kram Catta

Anonym sa...

Finns någon rabattkod? Kanske jag är blind :O Kram L

LOPPISLIV sa...

Ohhh då måste jag kika in där pronto :-))

Men Petra så galet fint du fått till det i ert vardagsrum i tidigare inlägg, har tittat på bilderna flera ggr och kan inte få nog :-) Ser helt fantastiskt ut, och så söt juldekoration på bordet. Vitt och krispigt....och hissgardinerna, jaaaa allt är kanonfint!!!

Massor av ändra om i hela huset känsla får jag...fniss

Ha en fin fredag!! Kraaam Paula

Anonym sa...

Hej är det bara dom som bloggar som får tävla????

sofia PR sa...

Tack för fint erbjudande, det är inte klokt vad köpsugen man blir på hösten...:)

Ha en trevlig helg!

Hälsningar Sofia

Victorias Provkök sa...

Ha en fin helg:)
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Anonym sa...

Min kommentar Åkte väck eller vill du inte svara??? Jag undrar om det bara är dom so bloggar som får tävla???
Bara undra:

Elin - AgnesAmelia sa...

Riktigt fina saker denna butik har - ett paket med sängkläder hittar nog hem till mig :)

/Elin

Anonym sa...

Till anonym... Tävling? Det som erbjuds är 10% rabatt om du fyller i philia som rabattkod.

Anonym sa...

på tal om tävling... vem vann presentkortet på Triumph? Fantastiskt bra blogg, btw! :)

Anonym sa...

Ok Tack lite virrig:)
Tack så mycket.