lördag 12 januari 2013

LOVE

.
.
.



Fick ett fång med sammetsröda maffiga rosor igår. Av H. Bara "så där":) Det är så man helst vill få blommor eller hur tjejer! Och Lo Lo tycker de är jääättevackra:)






Tjing alla snäckor!




Är faktiskt preciis på väg ut här så detta blir en liten kort hälsning!:)

 Har suttit hela förmiddagen i duntofflor och morgonrock i soffan och mumsat praliner och skissat på en logga som nästan sitter, men inte riiiktigt.(och jag som fortfarande inte kan photoshop, måste gå en kurs! Någon som vill hålla en privat?:) Men nu är jag äntligen fix och klar och nu blir det lunchtime! Gott:)








Lo Lo:s dagens är väst, tröja och jeans från I dig Denim.






Får se om jag hinner kika in till er lite senare igen med en till liten uppdatering!:)




Happy Saturday till er!



KRAM




.

29 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuuuuud så vackert! Så otroligt fint i dagg-vasen! Tack Petra, för all inspiration. Jag tror faktiskt att du har förändrat mitt liv. Kram från Anna J i Malmö

Anna Margareta sa...

Det där med logga år skitsvårt. Jag håller själv på med min. Dets ka var enkelt, inget pråligt. Och ja, jag önskar jag hade tid att sitta ner och lära mig photoshop. Ha en riktigt bra dag!

Anonym sa...

Underbara rosor och väldigt vacker vas! Ha en härlig lördag!/ Lotta från Sundsvall

Att vara någons fru sa...

Underbara rososr! Han kan, han :)

Anonym sa...

Att ge/få blommor "bara så där" är det bästa, verkligen :)
Fina bilder på vackra rosor och söt dotter. Ha en bra lördag.
/Johanna

Anonym sa...

Vasen, fantastisk! Från?

Tack för fin blogg!

TREVLIG LÖRDAG!

En blandad kompott sa...

Vad fina!Underbar färg...
Fina bilder på bukett och dotter =)
Ha en trevlig lördag!
Kramar

Jill sa...

Härliga rosor.
Har själv lärt mig Photoshop via moderskeppet.se, rekommenderas starkt!

Trevlig lördag

Ninelin sa...

Underbara rosor. Härligt att få :-)

Anonym sa...

Otroligt vackra rosor och en fantastiskt vacker vas. Vill också ha :-)

Maria - Wikers Liv sa...

Åh så vackert!!! Ja, visst är det bäst att få blommor "bara så där" . Han visste väl att du behövde lite extra uppmuntran, efter all skit som varit? :) Kärlek! Min kära man är lika, vet när man behöver muntras upp lite ;) Vi får vara glada över dessa fantastiska män ;)
Nyfiken på din logga, blir säkert toppen! :)
Trevlig helg!
Kram /Maria

Anonym sa...

Flotte bilder!
Håper du titter innom iløpet av kvelden
Nyt helgen med dine kjære:-)
Anita

Nallebr.. sa...

vill du ha en kurs i ps är det bara att du hör av dig!

Linda
http://www.photosbylinda.se/

Elma sa...

De flesta kommenterar den fina vasen och rosorna, jag tänkte mest bara säga att du har en fantastiskt vacker dotter. Kram

Anonym sa...

Underbara rosor, älskar den vasen. Låt någon göra loggan i Illustrator istället. Kram e

Anonym sa...

Det är sann kärlek! Att vara lyhörd för sin närmsta och veta när extra uppmuntran och värme verkligen behövs. Fina, fina du! Du är värd dem många gånger om. Du förgyller livet för många, många, många...

Här ett fång rosor från mig också! Ser du dem ... ? :)

Unknown sa...

Men vilken karl du har, härligt!
Vasen är helt lovely, och rosorna likaså så klart =))
Vi (jag & min snubbe alltså) får nog ta upp det där med romantiken lite mer igen, mellan alla blöjbyten och kräks ;) Vi gav inte ens julklappar till varandra i år (eller förra blir det ju ;) Men vi tafsar på varann iallafall haha!

Ha en superduperlördag bonita!
Kram Catta

House of Danish Marie sa...

Hvor herligt. Der er ikke noget mere dejligt end at blive overrasket med blomster. Flotte billeder.
Kram
Marie

Anonym sa...

Jag önskar också att jag kunde Photoshop ordentligt! Så coolt program ju. Man för en logga är det nog väldigt bra med Illustrator också.
/ Marie

Tess sa...

photoshop är inte så svårt, börja med det själv. Du lär dig snabbare än du tror och det är definitivt det bästa sättet att lära sig. Men just logga hade jag gjort i illustrator, vilket är enklare dessutom :)

Kram

ikas sa...

underbara rosor!

Anonym sa...

Hejsan Petra!
Så roligt m ny logga. Jag sitter å skissar på en jag med! ;) Ps är mest lämpat för bildhantering. När det gäller logga är det som ngn skrev tidigare mer lämpligt med Illustrator o vektorgrafik. Har du tillgång t Illustrator skulle jag köra på det! :) O tipset om moderskeppet.se kan jag också rekommendera!!

Lycka till med loggandet ;)
Therese

GinasGarderob sa...

Underbara rosor! :)

Helenas enkla vardag sa...

Herregud en ny logga behöver verkligen jag! Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör! Jag har gått en photoshop kurs och just nu läser jag digital bildhantering, men ingenstans tar de upp sånt som jag vill lära mig så det är nog en bra ide att få privatlektioner!
Vilka vackra rosor, dom ser fantastiska ut!
Kram Helena

Anonym sa...

Ååååh vilka NATURLIGA bilder!! Eller?

villa carolina sa...

Hej! Kollar din blogg varje dag, man blir så otroligt inspirerad av ert fina hem. Du är så duktig! Underbara blommor du har fått, han kan han . Ha det best!

Helén sa...

Härligt! Men dom fina blommorna var du självklart värd!!
Var har du köpt den fina vasen?
Kramkram
Helén
ps.sötnöten som doftar - gulligt!!!

Anonym sa...

En sån härlig bukett!! Nu ska jag klura ut hur jag får en;) hihi du Ljuva Magnolia, kan inte låta bli att fnittra halvt ihjäl mig av din kommentar, du är inte ensam ;) Ha en fin Söndag Petra! Kram Sophia

Den enarmade banditen sa...

wow, vilka vackra rosor. Det förtjänade du efter en hård vecka i bloggvärlden.
Kram!