söndag 3 februari 2013

PARTY PÅ G

.
.


Drinkbuffén:)





Bonsoir!





Igår var det riiiktig tjejfest minsann! Hos sötaste finaste G som flyttat in i en urtjusig vindslägenhet, inte alls långt ifrån där jag bor. Med takbjälkar, och nedsänkt kök (eller var det upphöjt vardagsrum?:S) och en enorm öppenspis (som man kunde stå i!) och marmorbadrum och allt var så sprillans nytt och fräscht så man bara smällde av. En riktigt riktigt mysig lägenhet. Massa god italiensk mat bjöds det på och maassa gott att dricka och vi hade så trevligt så (Tack för igår G!) Visar lite pics men jag tror faktiskt inte att jag själva tagit ett enda? Det vara alla mina "tillfälliga bloggassistenter" som stod för fotandet igår:)







Hemma innan jag trippade iväg de få metrarna till tjejfesten! Gårdagens var blus från Inwear (reafynd) och svarta byxor Bruuns Bazar.






Vår strålande värdinna!






Jag och mina "My Tivoli"-girls. Bästa bästa!





Skååål, Pina Colada och mynta och ananas,mmmm:)






Festen är igång!





Så himla mysigt hos G




Mums:)






Tjejfester är verkligen de bästa! (Söta Nettan som står till vänster om mig är en mästare på Yoga förresten och har en egen blogg och en Yogastudio som hon övertygat mig att jag måste testa haha. Mer om det kommer!:)




Efter festen trippade vi ner på stan och besökte flera klubbar och dansade till seent... Så yes, man har nog varit lite lite trött, zzz, idag:)


Nu blir det Söndasgfilmen och valet föll på Looper med Bruce Willis (yes H fick bestämma idag haha;)







Ha en riktigt mysig kväll så ses vi imorgon!



KRAM










28 kommentarer:

Anonym sa...

Tjej kvällar är ju bara så mysigt.
Jag undrar var Er strålande värdinnas fina blus kommer ifrån.
Mvh Åsa

Miss Tess sa...

Ni ser ut att ha haft riktigt kul, precis så som tjejfester ska vara med andra ord!

Kram

Att vara någons fru sa...

Så mycket vackra kvinnor!

En blandad kompott sa...

Kul med tjejfester =)
Och roligt ser det ut att varit!
Kramar

dianasdrömmar sa...

Tjejfest är det bästa med massa tjejsnack :) kram Diana

Anonym sa...

Den filmen blev det för oss med. Kanske för att den rekommenderades i DI Weekend;). H kanske också läser den? Bra var den i alla fall.

LIVSGLITTER sa...

Så härligt med tjejkväll!!!

Anonym sa...

Så nyfiken var de vackra drinkglasen kommer ifrån.
Vet du eller kan du vara snäll och fråga?
Ser ut som att kvällen blev bra..

Vardagspusslandet - Nybliven trebarnsmamma sa...

Underbart med tjejkväll! Det verkar ha varit en toppenkväll!

Anna-Panna sa...

Är oxå nyfiken på värdinnans top/blus! Jättefin. Och yes, tjejfest is the shit.

Pöss!

Anonym sa...

Finaste glasen är från Lagerhaus:)))Puss O;)

Anonym sa...

Härligt med tjejfest! Ni såg ut att ha riktigt roligt ;)
Blusen från InWear passade dig perfekt!

Önskar dig en fin start på veckan. Kram

Anonym sa...

Glasen finns på lagerhaus..;-)

Anonym sa...

Trevligt värre det där såg ut!:)) Jag undrar också vart den snygga kråsiga blusen kommer ifrån och drink glasen så härliga!!
Mvh/Anna-karin

Unknown sa...

Tjejfest är det bästa som finns. Man blir glad i hela kroppen länge efteråt.
/E

Anonym sa...

Blusen med krås vet jag att det finns liknande på Saint Tropes. De har haft iaf. (Har en själv) Tyvärr tycker jag genomskinliga kläder där man visar hela bh:n är sådär. Lite tonårsgrej mer.. Inget illa menat nu. Inbjudande grogg !bord

Anna Margareta sa...

Girls nights är bara bäst! Så kul. Då är det dessutom värt att må lite knasigt dagen efter. Kram!

Littledessert - Recept och Webbshop sa...

Det ser riktigt härligt ut! :D

Anonym sa...

Nja har inte lyckats börja gilla "tantmodet" ursäkta uttrycket men din blus går under den kategorin och det är ju modernt men passar inte på mig... Undrar oxå var värdinnans ursnygga blus kommer ifrån???


Kram Amanda

Sara sa...

Det ser alldeles jättehärligt ut. Syns att ni har kul, vackra är ni också :)

Anonym sa...

Mycket vacker värdinna!

Anonym sa...

Undrar liksom flera andra var värdinnans blus kommer ifrån, den är urfin!Tack för en inspirerande blogg :)

Anonym sa...

Hej Petra, du är som alltid ursnygg ♥ jag gillar din nya blus men undrar också var värdinnans blus är ifrån? så snygg! kram o tack för en underbar blogg ♥

Anonym sa...

Varför svarar du aldrig på frågor?

Anonym sa...

Ja tack värdinnas blus. Kan du kanske skriva i nästa inlägg. Många som vill veta tydligen. Ur fin!

Anonym sa...

För alla som undrar så finns exakt likadana drinkglas på Åhlens! 49 kr st!

Anonym sa...

Undrar också vart värdinnans blus kommer ifrån, så fanastiskt fin!

Anonym sa...

Tror det är denna blus.

http://se.sainttropez.com/en/top/Shop-Online/T-shirts---Tops.aspx?ProductID=G1427%40%40SHOP1

//JenniP