fredag 29 juli 2011

P TESTAR

.

.

Japp, så här såg jag ut igår efter en behandling (Både jag och bilden är helt ofixad och det syns faktiskt skillnad på huden om man tittar nära:)



Todelooo Fredag!



Mår ni bra sötisar!?


Här är det en skön soft morgon och lite senare idag ska jag iväg på en skön hudföryngrande ansiktsbehandling hos favvosalongen Unik i Västerås (där jag även klipper mig). Jag var där i onsdags också och testade en helt ny apparat som gör ett ickekirurgiskt litet "facellift"! (perfekt om man inte vill lägga sig under kniven tänker jag) Jag ska göra totalt fem behandlingar så nu ska vi se om det verkligen funkar. Bilden ovan är tagen igår, alltså efter en behandling, och jag lovar er - det syns en faktiskt en liten skillnad redan! Speciellt över ögonen och runt kindbenen och huden känns så fräsch. Spännande att se slutresultatet!


Nej, nu måste jag hoppa ur min lilla pyjamas och ta tag i dagen!


Jag önskar er alla en happy fredag!



KRAM



12 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Shit vad roligt! Ska bli spännande att se resultatet - om man kan lyfta utan att skära är det ju toppen.

Och om du är sådär snygg ofixad är världen ganska orättvis *s*

Kram

Line sa...

Så spennende med ansiktsbehandling! er det oksygenbehandling du tar? veldig morsomt å høre hvordan du synes det fungerer. Kunne godt tenkt meg og gjort det selv ;)

Ha en fin dag!

Aratorps Lena sa...

Men hallå snygging! Ska bli kul att höra hur det går! Ha en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Trist att du inte svarar när man frågar om t ex inköpsställen. Frågade för en tid sedan om ett par skor... Läser du omlägg ö h t?

mammaxtre sa...

Med så modig du är som vågar testa, jag är en fegis :-(

Ha det fint

Anonym sa...

Wow vad spännande! Blir kul att se resultatet sen efter alla behandlingarna :)

Har läst om just sådan behandling för inte länge sedan. Riktigt sugen på att prova jag med...

Ha en fin freeeedag!!
Kram J

Ida&Nike sa...

Wow, spännande!

P, jag har försökt maila dig ang ett sammarbete men din mail studdsra tillbaka?!

Hur som, maia mig!

KRAM

Ida

Mimmie sa...

Kul :) du kan väl skruva vad den hette och vad det kostade.. Ska själv unna mig någon ansiktsbehandling, kan rekommendera Barbie and Ken mittemot Waynes! Ha en fin fredag!

Anonym sa...

Härligt med lite lyx i vardagen. Vilken fin blogg du har! Jag kikar snart in igen =)

Anonym sa...

Du menar NBE500? Har gjort det 3ggr, lite skillnad blir det, men ingen dramatisk kanske!? Väldigt skön behandling är det iaf. Sen tror jag att det är först på sikt man ser resultat. Det tar ca 28 dgr för cellförnyelseprocessen. Så man kanske får ha tålamod. Annars finns ju Botox! ;)

KrAmizz

Sommerleben sa...

I love your blog! It´s so beautiful!

Greets from germany.

Anonym sa...

Hej:) Du får en sån hÄrlig ljus/gammeldags/pastel färg på dina bilder. Hur gör du?:)