torsdag 18 juni 2009

.


Sååå tjusigt med dom antika asiatiska skåpen och fågelburarna hemma hos ägarna av märket Day.

Ikväll har min storebror och hans sambo anslutit och vi har ätit en jättegod middag hela stora familjen tillsammans, med mycket glada skratt kring bordet....
(Men jag saknade min H som är tvungen att ta nattfärjan ikväll stackaren..)

Imorgon är det ju midsommarafton och vi ska åka till ett så fint ställe där det är midsommarfirande med liveband på dan, om det inte regnar vill säga...
Sov gott alla mysiga bloggvänner!
.

2 kommentarer:

På vår udde! sa...

Vad fint ni har det där på Gotland. Förväntade mig inget annat heller för den sakens skull! "Gunnan" hon kan hon! Vi kom hem från Idre nu i kväll, har inte haft ngn dator så jag uppdaterade mig just på hur du har det min vän! Ha en lovely midsommar med dina kära!
Kram kram Helena

s.m.i.l.e sa...

Hej! Halkade av en slump in på din superfina blogg! Hit kommer jag gärna tillbaka. Trevlig midsommar!