tisdag 9 juni 2009

Spagettifrossa!!



Tänk ibland så är det bara som att man neeeej, jag orkar inte säga åt barnen en gång till att dom ska sitta still, äta upp sin mat och inte kladda... Jag blir liksom helt plötsligt åskådare istället för "chefen" och betraktar bara spektaklet omkring mig.


Det är DÅ jag kan få en så himla skön feeling!! Oh my.. vad barnen är glada i sitt kladd, skratten klingar och allt känns plötsligt väldigt mycket "Villa Villekulla"..







Ibland måste man nog låta dom löpa lite som kalvar på grönbete och bara stå och se på när spagettisarna yr över köket !


Flisan och söta kompisen Josefia


Nu är Trulle nyklippt och jättefin!
Barnen snusar i sina sängar och jag ska sätta mig i soffan och njuta av mysiga favvotidningen Family Living med ett STORT glas iskall Tranbärsjuice .
Den tidningen gör mig alltid så himla inspirerad..
Ha en härlig kväll!


Inga kommentarer: