onsdag 8 juli 2009

Girls night out

.

Sommardamer i toppar från H : Odd Molly och Jag : Sisters

Ikväll hade jag en så härlig EGOkväll med ett par av mina allra bästa väninnor. Tack för den GIRLS!!! Vi åt gott och drack ännu godare och SKRATTADE så mycket att vi vek oss dubbelt...(stackars de övriga gästerna på den restaurangen...) Det är faktiskt första gången jag är ute sen Bea föddes och ibland behöver nog vi mammor en liten stund, helt för oss själva, för att tanka lite "mammabränsle"...

Snart är det morgon och då är det inga highheels längre utan fotriktigt och blöjbyte som väntar!

Nu ska jag äntligen SOVA..

.

.


1 kommentar:

På vår udde! sa...

Tack själv vännen för en toppenkväll! Länge sedan jag skrattade så mycket! Håller med dig, stackars övriga gäster :)
Ha det toppen på Gotland, och även om du tar en välbehövlig paus från bloggandet, så vill vi se bilder, bilder och bilder när du kommer hem!
Hälsa mammsen och pappsen!
Kram H