tisdag 4 augusti 2009

Blommor & Leksaker

.


Bea äter puré till frukost. Mmm vad hon gillade det!!!
.


God eftermiddag!!!
.
Idag har lilla BabyB och jag tagit en låång promenad och bland annat varit nere på torget och köpt vackra blommor.
Vi har fått ett litet "MiniHötorget" här i vår stad med tält och blomsterhandlare på torget... Jättemysigt!
.
Sen har vi varit och handlat lite leksaker till mina små tjejer! Trulle ska minsann också få nåt av sin snälla mamma...
Jag ska nämligen åka iväg och inhandla
en "bergsprängare" åt honom nu!
.
(Oj,oj. oj vad jag kommer få höra Iron Maiden nu.... Trulles kompis Ludde på Gotland fick honom att tokgilla Maiden nu i sommar... Inte min kopp med thé för att uttrycka det milt...:)
.

Såå sött rum för små prinsessor....
Bilden kommer från Chic Shack.
.
Snart hoppas jag att snickarna dyker upp och börjar med Beas rum! Under tiden tills dess, söker jag massor med inspiration på nätet...
.

1 kommentar:

Pia sa...

Men Oooooh vilket bedårande litet rum...

Kram Pia