söndag 2 augusti 2009

Sittläge i Bugaboon

.


.
Vilken underbart fin sommarkväll vi har!
.
Idag har det varit en lite speciell dag för Bea! Hon är stora tjejen nu ;) så vi har bytt till sittdelen på Buggan! Oh, vad hon gillade att få komma upp i sittläge! Vi har gått en lång promenad med vagnen och Bea har suttit och plirat på mig hela tiden.... Jag tycker verkligen om vår vagn, den är så himla smidig och lättkörd och tar ingen plats alls....
.
I våras var klädseln på vagnen grå/svart men nu är den sommarkittad i Sandklädseln (som jag faktiskt tycker är snyggast...)
.


Det blev inget inköp av golv till lekstugan idag. (hello! Det är Söndag idag dvs inga golvaffärer öppna! WWIT???) Däremot fick vi fint besök av Einar 8 månader (hur sött är inte det namnet?) och hans supertrevliga mamma & pappa. Bea fattade tycke för Ejje direkt och visade tungan och allt... Gulligt!




Nu har vi precis avnjutit fajitas till middag som H har gjort åt oss. Smaskens!!!



Hoppas ni njuter av den fina sommarkvällen ni också!



,

3 kommentarer:

På vår udde! sa...

Håller med om speciell dag...
Bea intar sittläge och...
Tildis har GÅTT alldeles själv idag!!!

Kram på er!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härlig söndag för er!

Här blir det film, lite fika och ladda inför den stora dagen för mig imorrn! Börjar jobba efter föräldraledighet på nästan fyra år!! Spännande, och lite läskigt!

"Nästa" gång jag springer på dig så skall jag säga hej!!!

Kram Caroline

Its a house sa...

Vilken underbart söt bild på Bea!!!