tisdag 25 augusti 2009

PUSSEL & BALLONGER

. .





Vilken solig Augustimorgon!


Just nu ligger Bea och jollrar i babygymmet och Flisan sitter och lägger pussel. Vi har en mysigt morgon utan stress...

Vilken skillnad det faktiskt är på mornarna nu när jag lämnar kl 10 på dagis stället för kl 9 som jag har gjort tidigare.. Vi har ju ingen brådska alls! Trulle började skolan tidigare idag men eftersom han har max 5 min gångväg till skolan får han gå dit själv nu i 2:an. Stora pojken...




Vilka småtjejer älskar inte ballonger och då helst rosa!
Flisan hittade en påse och vill att jag ska blåsa upp dem och sen släppa iväg så att det låter prutt hela tiden... Humor för en 5-åring! Hm...
.
.

1 kommentar:

Maria sa...

Såg inlägget under, vilket hem - underbart!
Vackra lampor du funderar på, gillar den sista bäst.
Skulle höra mig dig var du hittade Steel care, har letat med ljus och lykta men hittar det inte!!!!!
Ha det gott!