lördag 5 september 2009

Mr Big

.
.





nUnderbara bilder: Harper´s Baazar


God Lördagsmorgon!

Som de flesta S.A.T.C fans redan vet så håller filminspelningen av den andra långfilmen på för fullt i N.Y.C. Läste nånstans att Carrie inte har någon vigselring på sig på bilder från "the movie set"... Jag kan nu berätta varför! Mr Big har ju blivit hemmapappa i familjen Big/Jovovich!:)


Här hemma ska nu min "Mr Big" (H är nästan 2 m lång hihi) åka och träna och jag ska pyssla vid köksbordet med mina små skatter!

.


Sen, lite senare idag, blir det lite fix och shopping inför en spännande sak som kanske händer på måndag...



Vi ses!





5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har! Var har du köpt hissgardinerna man ser i vardagarummet?

Mia

Philia sa...

Tack snälla! Jag blir så glad när jag du skriver att du gillar min blogg! :)

De fina linnegardinerna i 1700-talsmodell har min duktiga svärmor S sytt åt oss. Vi har hela 7 st såna i vårt vardagsrum så svärmor hade mycket att sy mao...

Kram!

www.elliesdagbok.blogg.se sa...

Vilken härlig bildserie.
GLAMOUR!

Tack för din fina blogg!
Hoppas ni får en toppenhelg!

MVH Madde

According to Nicky sa...

Roliga bilder! :D

Ha en fortsatt trevlig helg! Kram/Nicky :)

Saga sa...

Nu blir jag Nyfiiiiken så jag nästan spricker! (eller godisskålen kanske hjälper till lite med sprickandet.. :S) haha

Ha en skön kväll!!!
Kram Saga