söndag 20 september 2009

På väg till skoaffären...

.


Trulle, Bea och jag utanför vår villa.

.

Godkväll vänner!

Idag har vi varit ute och promenerat i solen och handlat skor till småsessorna. Det börjar ju bli riktig höst så nya varma kläder och skor måste fixas till skatterna!


Bea fick dessa små mjuka "tossor" från Timberland idag...

Nu är min lillebror med sin sambo "Lilla A" på mysigt besök och vi ska snart ta hem lite "take away" från Sushibaren. Är verkligen vrålhungrig!

Jag hoppas att ni får/har en mysig kväll!!!




6 kommentarer:

beate sa...

åå, så skjønne sko. Minner meg på at det nok er på tide å se etter sko til vår lille snuppe på 9 mnd. Ikke umulig at de blir rosa gitt...

Ha en fin kveld

Beate

Anonym sa...

Åh vilka söta små skor till en Prinsessa!!! Din nya blus från Odd Molly är ju bara så FAB! Ha en trevlig kväll med familjen!

Kram Stina

Skönt Hemma sa...

Supersöta skor till en supersöt tjej :D

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Även jag missade Hollywoodfruar men det finns ju en lösning. På nätet kan du gå in och kika på det första avsnittet. Det ska jag göra i morgon innan det andra börjar. Vill ju inte missa något som alla pratar om.
Ha det så bra.
Kramar Anette

Anna sa...

Hej! Tack för en härlig blogg, DEN INSPIRERAR MIG...Undrar var den underbara fjärilstavlan man ser i ert vardagsrum kommer ifrån? Den skulle passa perfekt i vårt nyrenoverade sovrum. Tack på förhand.
Kram Anna

Philia sa...

Anna - Tack snälla, vad kul att jag inspirerar!!! Tavlan kommer från Hagedornhagen.dk

KRAM!