onsdag 2 september 2009

Rise & Shine


.

.

Vad jag är morgontrött idag igen! Måste vara vädret! :) Bild från vi.sualize.us

Godmorgon hösten!

Idag har vi riktigt höstväder känns det som. Regnigt, grått och jag ser faktiskt ett par gula löv på trädet utanför fönstret.

Men det känns faktiskt okej om sommaren är över! Sen jag fick barn så tycker jag att varje årstid har en helt annan charm. Man ser fram emot att kratta höstlöv, plantera lökar, baka bullar och sitta inne och kura med de små. Sen blir det vinter och pulkor, tomtar, öppen brasa och snögubbar...
och Lucia...och pepparkakor...

Nåväl, nu är det ju bara 2:a sept idag så det är låångt kvar till jul!






Mina rosa flickor nu på morgonen... Flisan & Bea är båda klädda i Ralph Lauren idag (Som jag fyndade i Deauville, Frankrike i somras)




Lilla skatten Bea i sin nya höstjacka, som hon får inviga idag!



.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina skatter du har, alla tre!

Jag halkade in på din blogg av en slump någon
gång i somras....och sedan dess varit fast! :)

Du har en sådan utsökt smak i ert fina hem plus
att du uppdaterar bloggen såå ofta - Detta gör att man mer än gärna följer ert liv & leverne!

Sen till min fråga - du har en väldigt snygg
matta under det runda vita bordet, isvartvit, vart har du köpt den?! Kan den gå att få tag i?! *hoppas*

Du får ha en fin dag, vädret till trots! :)

Kram!
//
Anna

Anna sa...

Åhhh vad fina dom är :-) , den jackan är så FAB, var och drog i den på NK i våras till stora dottern, men den var för liten, sååååå snygg är den iallafall :-) Ha en härlig dag, själv är jag hemma och kurerar stora tjejen, hon är sist ut av små sjuklingar. Kram Anna

Philia sa...

Tack snälla Annor :)!

Anna 1 - Mattan kommer från Day Home och jag har köpt den på Posh Living på Sveavägen i Stockhoolm. Jag är ganska övertygad om att den finns att få tag på då den tillhör Days bassortiment. Hör med deras agentur!

Önskar dig också en fin dag!

Anna 2 - Visst är den fin! Hoppas din lilla är kry snart... Ha en härlig dag du med!

Kram från P

Anonym sa...

Tack snälla för att du svarade!
(och så snabbt!!)

Här öser regnet ner, jag sitter ihopkurad i
fotöljen med en kopp the & datorn i knät =
vardagsmys *s*

Mattan är beställd och kommer att ligga på ett golv nära mig inom en snar framtid :)

Ha en mysig kväll du med !

Kram
//
Anna