lördag 12 december 2009

ADVENTSTIDER





Enkelt eget arrangemang på soffbordet med multihyacint och julgranshänge.


Välkommen Tredje Helgen i Advent!

Inatt har Bea sovit hela natten utan knorr och jag har sovit såå gott ända till kl 9.30. LYX!
Idag skiner solen, för första gången sen i Augusti typ så nu ska vi uuut!!!

Jag bjuder på lite pics från vårat hem idag, då solen skiiiner :)






Vita amaryllisar är mina favvoblommor så här års. Vi har 5 st hemma just nu! Denna  på bilden står och pryder burspråket.


Ny liten ljusslinga har kommit upp i matsalen. Fortfarande har inga snygga Eamesstolar flyttat in där, som ni kanske ser....

Jag hoppas solen skiner på dig också idag!

Vi ses!

.

8 kommentarer:

Kalkstenssommar sa...

Härligt med solsken!
Gillar verkligen din randiga matta, den ser så stor ut, vad är det för mått på den?

Trevlig helg önskar jag!

Anonym sa...

vart kan man köpa eamesstolarna?

Anonym sa...

Tycker att du har ett så fint hus och även en riktigt fin blogg. Är inne här ofta och tittar runt :)

Ha det så gott!
Kram från E M

På vår udde! sa...

Åååå kära P du har det så fint hemma!

Kalkstenssommar: Jag gissar att den randiga mattan är nästan 3x4m! Den är stor och tung som attan!
Fråga den som släpade hem den under barnvagnen på tåget från Stockholm... Fniss!

silje-sin sa...

Hei! Nå har jeg lest igjennom alle innleggene dine, og det har vært så herlig! For en fantastisk blogg du har, et nydelig hus og vakre barn! Jeg har en annen stil enn deg, men synes du er helt utrolig inspirerende! Tusen tusen takk, gleder meg til å følge med videre! klem fra silje i norge.

Kaylovesvintage sa...

you got a wonderful home

Hanna sa...

Jätte vackert! Ni har ett vackert hem.
Trevlig helg!

purple area sa...

Så snyggt, gillar kuddarna!