torsdag 3 december 2009

ODD MOLLY "FÖR-VÅR"

..
God Torsdagskväll!

Idag har äntligen Beas tapeter kommit så till helgen ska de upp. Åh vad det ska bli skönt när rummet är helt klart....

Sen har ju Odd Molly släppt pre-spring kollektionen i dagarna och jag tycker nog att den är bland det sötaste de gjort! Se bara dessa två godisbitar som gärna får flytta hem till mig. Den översta tunikan är riktigt fräsch till våren matchat med jeans och stövlar och den understa är bara helt enkelt superdupersöt! Vill gärna ha av snälla tomten...

Båda finns att klicka hem hos Tintinstyle.
..
NNu ska jag titta på årets julkalender för första gången tillsammans med skatterna. Få se om den är lika "magisk" som barndomens tvkalendrar alltid var...

Vi ses imorgon!
Kram från P
.

8 kommentarer:

Johanna sa...

ja de var ju helt fantastiska!

Det ljuva livet i stan sa...

Hej,

Ser fram emot att se bilder av det nya fin barnrummet!!

Åååh, vill också ha mer Odd Molly, så fina!!

Kram Frida

Ocean showroom sa...

Godkväll! Jag har också tittat på nyheterna. Svag för den blå klänningen!! Jag vet inte ens vad det är för adventskalender som går i sverige i år...men åh så bra jag tyckte att trolltider var! :-)Dottern såg på norges adventskalender ikväll men jag följde inte helt med...Ha en fin kväll! Kram alexandra

Brunkullan sa...

Gaah! Den grååååå! Gud vad fin!
Synd att jag är på tok för tjock för att få på mig Odd Mollys kläder....Även de lite större...
Och synd att de är lite för dyra för plånboken.

Men när jag bantat...någon gång...då ska banne mig det första klädesplagg jag unnar mig bli nått så galet snyggt som den grå blusen:D *Dregglar!*

Susanne

Anonym sa...

Hej! Jag vet att du skrev bland kommentarer nyligen vilken färg du köpt till huset. Sitter och letar bland alla tänkbara inlägg utan resultat. Ett förslag till din blogg är därmed att ha en länk med tex tips, eller frågor- svar del där jag lättare kan hitta allt från BUS krämer till väggfärger.
Kramkram Eva

Sari sa...

I love those tunics! So pretty with beautiful detailing! Have a nice day!

Sari

Philia sa...

Eva - Färgen vi har på putsen är vanlig tonad vit! Både på väggar och detaljer. Eftersom strukturen är grövre på väggarna så ser det ut som två ilka kulörer. Kanske borde ha en House of Philis "faktaruta" någonstans....

Ha en hääärlig fredag!

Kram P

Diana sa...

Jag var inte så överförtjust i förra vårens/sommarens kollektion så jag blev positivt överaskad här i dagarna!

Just den grå tunikan du visar överst är en av mina favoriter också :)