onsdag 27 januari 2010

PRIS & AWARDS


.




En krokus i vårt kök! En liten påminnelse om att våren s n a r t är här!!(ja, jag vet att det fortfarande är januari;)

Hej Onsdag!

Idag är jag hemma med en sjuk liten flicka och en väldigt pigg större flicka! Bea är varm och kinkig idag också men har inga andra synliga tecken på sjukdom. Kanske är det en vanlig 3-dagars?
Flisan & Trulle verkar i alla fall piggare än någonsin och fulla med energi!!! Hur denna energi kanaliseras hos barn är ju väldigt inviduellt men min skatter har en förmåga att ofta vilja vara på exakt samma fläck och göra exakt samma sak, fast vi har ett hyfsat stort hus med en hel del o l i k a spel, pyssel och leksaker... Konstigt:)



Igår fick jag hem min Elektrolux Ergorapido som jag vann hos den fantastiskt fina bloggen It´s a House för ett tag sen!(Har ni inte kikat in där så gör det och se deras helt otroliga husmakeover!) Den passar perfekt hos mig som faktiskt vill ha ett nästan smulfritt kök h e l a  t i d e n! Stort Tack åter igen It´s a house för min fina vinst!!!

Sen har jag uppäckt att jag faktiskt har fått några Awards av bloggarna Gotlandsliv, Lindis och Det ljuva Livet i stan. Tack så väldigt mycket för dem! Otroligt gulligt av er girls.




Awarden går ut på följande:

*Kopiera awarden på din blogg
*Länka till personen som gav dig awarden
*Berätta 7 intressanta saker om dig själv
*Skicka awarden till 7 andra bloggare
*Länka till deras bloggar
*Lägg en kommentar i deras blogg, så att de vet om awarden.

Återkommer med dess 7 saker om mig själv...

Ha en bra dag!!!


12 kommentarer:

Sofia sa...

Fina priser och fina awards till en fin tjej helt enkelt!:)

Ha en härlig dag!
Sofia

Maria sa...

Ja visst är damsugaren toppen, fick min förr två veckor sedan.Hade dock en sen tidigare, men nu har jag en på varje våning i huset. Den är toppen när man har hund som hårar ner.
Underbar header du har gjort!!!!!!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!
Vi har också en sådan.
Det är väldigt mycket roligare att ta fram den istället för den vanliga, trots att den inte klarar a l l t, som faller ner på golvet när man har småbarn...

Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

sienneis sa...

Åh, vilken fin header du gjort!
Jag är mäkta imponerad! Jättefin!

Kram

me and alice sa...

En sån dammsugare vore toppen hemma hos mig som har så ont om kontakter i vårt gamla skrutthus!! Bara älskar ditt vackra kök!
Grattis till awarden!!
kram Susanne

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hallo, your photos are so beautiful!!!
And congratulations to your award!
Yvonne

Brunkullan sa...

Snygg banner!
Trist att Bea är sjuk. Krya på sig nu lilla vän!!

Mina hostar rejält, fortfarande efter sina senaste förkylningar.
Men snart är det vår och sommar, och då brukar mina hålla sig friska!:)

Kram Susanne

You are my favorite feeling! sa...

Hej Philia!

Riktigt snygg banner, klokren! Och så har du köpt den där finfina almost black-velourjackan... jag är fortfarande sugen på den!

KRAM Mirva

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar var ifrån ert soffbord i vardagsrummet kommer ifrån. Det är verkligen jättefint! Tack för en härlig blogg som förgyller varje dag :) Mvh Marika i Skåne

Line fra huset på landet sa...

Liker kjøkkenet ditt:) Spesielt flisene! (vi skal ha de samme hos oss).
Kul støvsuger. Den er jo så pen at man trenger ikke å gjemme den i et skap! Jeg setter på ønskelisten..

Håper Bea er frisk idag!

Klem, Line

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Grattis till priset!

Måste bara berömma din otroligt fina header. Humoristisk och snyggt gjord. Du bara måste spinna vidare på detta. Har man en talang så skall man visa upp den. Tänk dig kort, barntavlor, etc. Jag hejjar på dig!

Kram Caroline

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag vann också en ergorapido via Hem och Lycka och jag använder den fler ggr om dagen! Super när man har barn och hund!
Grattis till awarden!
Kram.