lördag 30 januari 2010

SAVE THE DATE

.
"Save the Date kort" till våra nära & kära!
 (Kortet kommer från papeteriestore.com.)

God kväll!

Idag har vi varit på badhuset och Bea har badat i simbassäng för första gången! Kan säga att hon tyckte det var hur mysigt som helst. Log och skrattade nästan hela tiden. Fötstår inte varför jag väntat så länge med att ta dit henne, men tiden går så otroligt fort!!! Är iofs. personligen inte så förtjust i badhus. Gillar inte allt hår på golvet, klorlukten, spruckna hälar och konstigheter som flyter runt i vattnet. Brrrr. Dessutom är det alltid så kallt i vattnet!


 Hoppas verkligen att Trulle njuter sin födelsedag riktigt ordentligt i London idag! Bamsekramar till dig från oss hjärtat - Älskar dig!!!

Nu ska jag här göra pepparbiff med klyftpotatis och whiskeysås till oss, sen blir det Robinsonfinal!

Kram!



12 kommentarer:

Unknown sa...

Det där kortet var jätte fint!!
Det är fantastiskt kul och planera bröllop!
kramis,Annaleena från varberg

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Måste säga att jag inte heller är så förtjust i badhus...
Tycker också att det är väldigt ofräscht, men barnen älskar det ju, så man får stå ut helt enkelt.:-)

Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Anonym sa...

Gratulerer til Trulle! Kjempefint invitasjonskort dere har fått laget!

Jeg er heller ikke så glad i svømmehaller, men der jeg bor er det i det minste et lite basseng til de minste, med herlig deilig varmt vann!
God helg :-)

KLem Kristine

Its a house sa...

Superfint kort, verkligen! Kul med lite bröllopsinlägg igen, har saknat dem!

Jag är inte heller så förtjust i badhus, av samma anledningar som dig men barnen älskar det ju så då offrar man sig ju så klart! Vi väntade medveten gansa länge innan vi for med våran lilla T till badhuset första gången, då jag inte tror att det är bra med kloret för de allra minsta.

Skickar ett stort grattis till stora Trulle!

Kram
Karolina

PS! Du hade helt rätt om Day Homes doftljus, det luktar underbart!

sanne sa...

Grattis till Trulle!!!
Jättefint bröllopskort, ser fram emot att höra/se mera. Nu blir det snart god middag, här är det mest maken som lagar mat på helgerna.
Nyfiken: vilket doftljus är det ni tycker doftar gott från Day Home, säljer ju dem och tycker själv om white/modern.
Sanne/kungkarusell.se

Pilo sa...

Lustigt men jag gillar den där klorlukten faktiskt. Däremot blir jag alltid sur på mig själv för att jag glömmer flipp floppen hemma.
Härligt att avsluta allt i bastun också.

Anonym sa...

Fin tid att gifta sig, själv gifte jag mig den
7/5 och borgerligt, men det var vårt val, och
det var också helt underbart,
Ja, det ska bli kul att följa dig och dina förberedelser.
Kommer säker att bli något extra,
Du har ju känslan för det där som gör det lilla
extra, se bara på din nya header.....

Anna

Anonym sa...

Kanelbullenioslo..
Hej Hopp!Jättefin bild på matsalen..
Har en liten fråga til dej..Kan du ge ett tips på vilken blankhet på färg som är bäst till vitmålade golv.???.Här i Norge är det visst vanligt med 40.Men tycker personligen att det är før lite blankt,men jag har kanske fel..
Tack på førhand..Tjingeling...

MITT VITA HUS sa...

Åh vilka fina kort:), spännande med att ha ett magiskt datum:) Jag längtar tills min friar kan jag säga hi hi:)

Du den fina fjäilstavlan i vardagsrummet, var har du köpt den om man får fråga lite snällt:) Ha en dotter som är tokig i fjärilar:) Ha en underbar söndag med familjen, massor kramar Mia

Philia sa...

Tack för era kommentarer!!! Ja, det ska bli såå ROLIGT att gifta sig! Nästa helg blir det besök i kyrka och festvåning...

Snälla Sanne - Det verkar som It´s a house och jag har fastnat för just Modern. Nu är det tyvärr slut i förrådet så jag ska nog kika in hos dig och beställa ett nytt snart!

Kanelbullen - Det är nog 40 i glans på våra golv här hemma och det är nog tur så att de inte blir för hala för de små barnfötterna. Men golv med högglans är ju såklart det absolut snyggaste!

Mia - Hoppas han friar till dig snart då vännen!!!:)Tavlan kommer från Hagedornhagen.dk.

Ha en härlig SÖNDAG!!!
Kram P

Anonym sa...

Kanelbulenioslo..
Yes,tack før svar.Jag får kolla lite mer.
Lycka till med kyrka och festvåningsbesøk..
Ha en strålande søndag..

Lena/Nära o Kära sa...

Ha,ha,ha nu kommer jag aldrig mer bada i badhuset, det lät ju riktigt äckligt med spruckna hälar som flyter omkring:/ Men vad gör man inte för sina små;)
Har en TÄVLING på bloggen som jag tror skulle passa din minsta skatt!