torsdag 18 februari 2010

LE SOLEIL

.


Flisan i full fart igår!

Halloj soliga torsdag!

Tusen Tack alla söta för hårtips! Jag är lyckligt lottad som har så snälla besökare som delar med sig så generöst av sina erferenheter och tips. Här lärt mig att; Blondette heter färgen, hade jag ingen aning om. Flera bra trevliga tips om salonger har jag fått och det var super med netadresser till  kändisarbilder med snygga hår! Nu har jag något att visa upp för frissan!!!



Nu på morgonen: Åh, vad jag älskar när solen skiner in genom gamla spröjsade fönster! 


Igår:  Flisan hade sin rara kompis över och de önskade bla en hemmagjord sockerkaka till mellis och det fick de! (Snäll mamma va;) Här sitter de och mumsar varm oboy och kaka efter en egenkoreograferad "let´s danceuppvisning"!

Nu ska Bea och jag ta en långpromenad nere vid sjön i det vackra vädret - Vi ses!



.

3 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Skönt att du mår bättre!
Såg att du ville ha tips på frisörer.
Jag går hos en otroligt duktig tjej i stan som heter Mimmi.
Hon jobbade tidigare hos Björn Axén, men startade sedan eget och tog med sig flera av de duktigaste från Axén.
Hennes salong heter Marvellous Meduza.
Tel: 08-21 00 23.
Hon gör underbara bröllopsuppsättningar, superduktig på olika typer av extensions, färgning och klippning.
Hon har en diger kändislista, som går hos henne.
Hoppas att detta var till någon hjälp.

Vill du vara med och tävla om ett lyxigt hudvårdspaket från Biotherm och Dior, så titta in till mig.

Kram!

Soccermom sa...

Va snygga bilder och söta barn - så härlig blogg du har! Hälsningar från soliga Finland!

Line fra huset på landet sa...

Det ser ut som at jentene hadde det skikkelig gøy!
Kos deg på tur med søte Bea;)

Klem,Line