torsdag 11 februari 2010

NYA SKÖNASTE SÄNGEN MED JERSEY SHEETS

.


Nya underbara "t-shirtslakan" från Beach House, som kommer i kanske världens finaste "påslakansförpackning" ? Så fint med såna extra och lyxiga detaljer.

God eftermiddag soliga torsdag!

Hurra! Klockan är kvart över fyra och solen skiner!!! Vad det är härligt när "det vänder" och dagarna blir ljusare. Älskar verkliget l j u s e t!

Jag är väldigt glad och tacksam för era synpunkter om min blogg i förra inlägget. Tack för dem alla och  jag lovar att göra som ni önskar! Jag fortsätter alltså och kör på i gammal stil!!!:)


 Nytt i sovrummet! Nya sköööna fräscha sängen från Kungssängen med ny sängkappa från Himla och nya lyxiga påslakan från Beach House.

Oprah Winfrey gjorde reklam för dessa fantastiska påslakan för några år sen och jag såg faktiskt det programmet (brukar inte titta på Oprah). De är gjorde av mjukaste t-shirt tyg och helt underbara att sova i.








Snart är det åter dags att krypa ner i sköna bädden med nya numret av Mama! Lucky me:) Tapeten vi har i sovrummet är från Designers Guild och sängen + sängbord kommer från Allinwood.


Ha en skön kväll!



Psst, Påslakanen hittar du  bla. hos Nordljus!





17 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt! Sitter själv i sängen med lappen i knät och nya mama bredvid. Detta nummer verkar lovande, har skummat igenom och fått en hel del köpsug redan!

Lyxig egen mammtid är toppen. Mannen lagar mat och tjejerna leker!

Marie sa...

God Kväll! Såna lakan vill ju jag också ha! Var har du köpt dem?

Tack för en finfin blogg!

Kram Marie

Anonym sa...

Åhh vart kommer sängkläderna ifrån :DD

Superblogg!!

Ha det kanon i solen!

Kramis Linda

Anonym sa...

Hehe nu såg jag ju att du skrivit vart de kom ifrån ;) Måste bara fråga om du har dubbeltäcke eller om ni har två täcken??

Ha det kanon!

Maria sa...

Håller med! Fick ett prov av dem för ett år sedan att testa o göra lite reklam för på bloggen, super super nice!!!!!!

Philia sa...

Anonym - Vi har två täcken!

Ha det fantastiskt bra själv!!!:)

Kram P

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselige bilder fra soverommet - sengetøyet både ser og høres veldig mykt og deilig ut!

Ha en fin kveld!
Klem

Anonym sa...

Åhh,vilka härliga sängar + lakan. Din blogg är lagom personlig,att du har så många besökare är ju för att du även delar med dig av barn,hem och lite av dig själv. Utan allt det skulle inte bloggen var lika trevlig. Tack för att du tidigare i år svarat på min fråga om klockan i Trulles rum. Det är bara jag som missat och inte sett det. Tack och ha en underbar helg !!! Lena i Stigtomta

Anonym sa...

Hejsan,
Jag undrar vad tapeten heter? Har letat febrilt på designer Guild´s hemsida men tyvärr inte funnit den. Tack för hjälpen.
MVH
Karoline

Line fra huset på landet sa...

Dette var virkelig stilrent sengetøy, må jeg få si! Lekkert, lekkert! Noe jeg tror...nei, VET, jeg må ha selv!! Altså, butikken Nordljus er jeg ikke så sikker på at vil sende til Norge...men ..hmm.. dette må faktisk sjekkes opp! Takk for tips.

Og ellers...du har noen "underbara" barn :) Alle kan skjønne hvorfor du er stolt over dem!

God klem, Line

Malenami sa...

Vackert!

Ana sa...

Underbart vackert sovrum...och tack för en fantastiks blogg...du är en inspiration!!! Ha en bra fredag

EN INREDOHOLIC sa...

Uuunderbart vackert kära P. Så himla fint ni har det. Vill liksom krypa ner!!

kram och trevlig helg ! (var var dina fina svarta satsbord ifrån jämte soffan??)
Jannice

Järnladyn sa...

Underbart sovrum! Din blogg är min favvo och jag har undrat varför jag fastnade så för den... Ja det är nog att det är en lagom portion av allt, lite mode, inredning och livet i allmänhet. Sen har ni ju ett fantastiskt fint hus och man mår bra av att läsa allt mysigt som ni gör, ger mig inspiraion om hur jag skulle vilja ha det både hemma och med livet:).
Kram

Riikka sa...

Himla fint! Om man inte får en god natts sömn i det rummet så är det under, så lungt och skönt det ser ut att vara. Föll specielt för den underbara tapeten...

Ha en bra helg!

LOPPISLIV sa...

Ser jättefint och fräscht ut i ert sovrum, påslakanen verkar vara så himla mysiga, för vad är bättre än urtvättad t-shirt :-) Må tro du sovit gott, i ny säng och underbara sängkläder...gillar den grå färgen på dem också, harmoniserar med tapeten. Härligt! Kraaam Paula

Maliva`s verden sa...

Må være en drøm å ha et så vakkert soverom;o) Vil også takk for alle dine inspirerende innlegg...DU HAR SÅ GOD SMAK; me like!
God helg til deg fra Maliva