söndag 14 februari 2010

VÅR ALLA HJÄRTANS DAG

.

Busigaste bebben i "Småstan"!


H a p p y  V a l e n t i n!

Idag står det Alla Hjärtans dag i almanackan! En riktigt bra dag  då man verkligen ska passa på att visa sin uppskattning för  de/den man håller kär tycker jag!





Vattenkammad Trulle i morse!  Idag har han haft det riktigt mysigt,  för han har varit med sina "bonusfarföräldrar" på teater i Stockholm. Rasmus på Luffen var det de såg, med bla Markoolio och Benjamin Wahlgren och Trulle tyckte den var jättejättebra! (Tack så mycket för den födelsedagspresenten snälla ni!)

Hemma i Småstaden har vi varit ute och gått på isen med flickorna i det fantastiskt härliga solskenet. Kan ju berätta att vi var inte direkt ensamma, utan många gjorde faktiktiskt exakt samma sak!:)


"Citymamma" vilse på isen!;) Kändes som att alla var ordentligt friluftsklädda med termobyxor, tjocka mössor, skridskor osv, alla utom jag och H då. Men solen värmde så det var riktigt skönt ändå!

En  glad liten tjej på bob bakom H !


Nu ska jag fixa middag och ikväll blir det blir Tacos, till barnens stora glädje!
(Senare ikväll blir det film. Vad vi ska se? En riktigt amerikansk klatchig romantisk komedi, så klart!:)




Valentinrosor på köksbordet.

Pussa massor på dina barn och/eller på din älskling, säg jag älskar dig och var riktigt glad ikväll!  Det är den allra bästa Alla hjärtan dags presenten!!!

Ha en riktigt ♥lovely♥ kväll alla fina!





11 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!

Vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg den är så himla FIN och den gör mig så himla GLAD!!!

TACK!

Ett "Philiafan" :-)

Anonym sa...

tittar in på din blogg ibland med ironi..din son har redan fått rätt stuk för "stureplan"

Brunkullan sa...

Vi har också haft väldans fint väder här. Till ingen nytta kan tyckas, då vi ändå varit inomhus hela dagen...

Äldsta spelade inomhus cup i fotboll..och direkt efter hade minsingen sin fotbollsträning. Fast vi fick en skön 15 minuters promenad dit ialla fall, så vi fick känna på liiite frisk luft i alla fall:)

Hoppas alla hjärtans dag kvällen blir bra för er!
Kram Susanne

Järnladyn sa...

Måste säga att du är riktigt duktig på att fota!! Trevlig kväll!
Kram

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Vilken härlig dag på isen i solen!
Visst är de bästa sakerna i livet gratis!
Ha en fortsatt härlig kväll framför TV:n.

Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Emma - white avenue sa...

Underbara bilder! Vilka gosiga barn du har! De är verkligen supercharmiga! =)

Kram och puss på alla hjärtans dag!

Lovely Home sa...

Sweet children.Beautiful house.Invite me.

MITT VITA HUS sa...

Ni ser ut att ha haft en underbar dag ju:) Lilla Bea är bara för söt på det där kortet:) Skickar en liten alla hjärtansdag kram till dig:)

Kram Mia

eva sa...

HÄRLIGA KORT DU TAR.VILKA CHARMIGA BARN,MYCKET SÖTA.
EVA

Marie sa...

Kanske har ni gått en runda runt sjön Runn? Vad vet jag? i alla fall är det så roligt att läsa din blogg och du har såååå fiiiint hemma!!!

kram!,kram!

Fredrika sa...

Hejsan Philia,
Gillar din blogg mycket och har "härmat dina fina tavlor". Jag är helt säker på att Hagendornhagen försäljning ökat kraftigt tack vare dig! Älskar de där tavlorna. JAg har en liten nätbutik och jag skulle vilja komma i kontakt med dig via mail, kan du lämna ut din mailadress? Med vänlig hälsning Fredrika