fredag 12 mars 2010

MIN BRUDKLÄNNING

.

Happy jag och min kära mams utanför inredningsbutiken Asplund idag! (Där inne skulle jag förresten kunna tänka mig att köpa i princip allt;) I påsen på axeln: min brudklänning... 

Godkväll!

Tack för era söta kommentarer, ni är såå snälla och fina! Dagen har verkligen varit jättemysig. Med mamma som sällskap har jag promenerat runt och tittat på både underbara klänningar och skor. Har även ätit inte mindre än två härliga "smörrebröd"!:) (En på NKfiket och en på mysiga Östermalmshallen.) Jag kan även berätta att jag numera har en alldeles alldeles perfekt brudklänning i min ägo och jag fann den jag sökte på Maruschka de Margot på Birger Jarlsgatan. (Kan ju inte visa den för er nu, såklart, men jag lovar att ni ska få se den efter bröllopet.) Så roligt och skönt att hittat "the one".

Nu är det mysfredag i soffan framför tv:n som gäller!

God Natt & Sov så Gott!!!!

.

16 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Åhhhh härligt att finna den rätta:) du kommer bli sååå fin ju, det tror ja:) mmm på Asplunds kan man bränna en del, sist blev det bara ett vitt brio spel för oss dock:) ha en fin helg med familjen, kram kram Mia

Anonym sa...

Heisann...må bare si at du har en fantastisk kul blogg :)

Du har et kjempeflott hjem, skjønne barn og en trendy, men avslappet stil.
-men det beste med å følge bloggen din er at du er så positiv, og skriver så fint om de små ting også.Etter gårsdagens innlegg fikk jeg bare kjempelyst på sjokoladepraliner?! Jeg skal til stockholm på jente tur om ikke så lenge, og gleder meg vilt til shopping-og plutselig ble sjokolade en del av må ha...vil du gi meg navnet på favoritten? fikk så lyst å prøve de:) klem

Linruz sa...

Teaser där!!!!
Nu blir vi ju såååå nyfikna, men snart är det dax och då får vi se skönten i skönheten.
Skönt att känna att du verkligen har hittat rätt.
Kram kram Lina

My coastal home sa...

Vad roligt att du fann DIN klänning! Ska bli spännande att se senare!! Må så gott!
Jackie

Blogg by Maliin Stoor sa...

Härligt att ha en dag med mamma sådär!

Kul att du hittade KLÄNNINGEN!!!!

Inte lätt det där, själv hade vi lyckan att ha en vän som är sömmerska (Margareta Julle http://www.margarethajulle.se/ , som sytt jättemycket till bla Alcazar) så hon och jag ritade tillsammans på våra kläder och hon sydde fantastiska kläder åt oss båda..

Må gott och ha en trevlig helg


Maliin

Stämningsfullt sa...

Å härligt! Så nyfiken jag blir nu :) Kan tänka mig att den är alldeles underbar!!

Anonym sa...

Vad roligt att du hittat klänningen med stort K! Man känner ju med en gång att man hittat rätt!

Kram Linda

Its a house sa...

Åh så spännande!!! Nu blir jag ju inte lite nyfiken! Med tanke på din smak så kan den ju inte vara annat än fabulous!!! Asplunds måste jag ha missat, ska definitivt kika in där nästa gång jag är i Sthlm!

Sor kram på dig!

Anonym sa...

Härligt med en dag på staden! Det skall bli väldigt roligt att se klänningen sedan. Ha en fin lördag!

Stjärnor & Champagne sa...

Åh grattis, brudklänningen är så viktig. Ha en bra helg/ Kram Anne

Anonym sa...

Hejsan
Spännande med brudklänningen.
Dem har super söta näbb klänningar på Nelly.com.
Ha en underbar helg.
Kramiz
Nina P

Jessie sa...

Åhh vad kul att du fann den rätta klänningen,jag är helt övertygad om att den är superfin!!
Håller med, Asplund har mycket man skulle vilja ha...Kram

Anonym sa...

Har du hittat näbbklänningar än? Såg att de hade superfina vita med lila elelr gröna detaljer på Linus & Lotta webbshop...Bara ett tips/ Maria

Anonym sa...

Kanske denna? ;-D

http://www.maruschkademargot.com/shop/img_cache/87c406afc1f12bc70291272533abcb2c.jpg

Anna sa...

Ihhhhhhhh, va härligt. Åh va nyfiken jag blev nu. Men den är sääääkert helt fab. Med tanke på din goda smak!

Härligt med en dag så där med endast mams o utan barn. Vet preciiiiiiiis vad du menar med njutningen av det, hihi.

Trevlig lördagkväll!
Kram Anna

Anonym sa...

Ska bli så kul att få se din klänning. Hoppas ni får en fin lördagskväll. Här ska viftas med ljusstavar och hejas på våra och barnens favoriter ikväll till Melodifestivalen. Kram från Lena i Stigtomta.