tisdag 27 april 2010

JAG - EN BRIDEZILLA?

..
.
,
Bridezillan - strax innan kvällsturen i spåret. Löpartröja från Nike.

God Kväll!

Ursäkta, alla fina bloggisar, för detta sena trista inlägg idag! Mycket kretsar just nu kring "en mycket viktigt händelse" som sker nästa helg! Det är ju bara en och en halv vecka kvar till bröllopet och ja, det får ju "bli som det blir" nu liksom. Allt är ju redan färdigbokat, avstämt och utvalt. Inga mer kort, färger, blommor osv som måste väljas ut och det känns faktiskt ganska skönt att det är för sent att "ångra sig" nu när det gäller detaljerna. (Jag är nämligen mästare på att ändra mig och komma på nya grejer och säga "kanske om vi gör så här istället älskling"... Stackars H som har behövt lyssna på detta "tjöt" i flera månader nu!:)

Om jag känner mig stressad och pirrig inför nästa helg? Jajamensan! Men huvudsaken är ju faktiskt att vi får gifta oss, sen får vi ju bara skratta åt allt som ev. kan gå fel!

Vi ska ha roligt på vår Bröllopsdag - det är det viktigaste!

Nu blir det slappa framför tv:n med en stor påse Cashewnötter.

Vi ses imorgon!


KRAM 

. 
Psst, Jag vill tacka, av hela mitt hjärta, alla ni söta fina tjejer som gett mig råd, tips, mail, bilder osv under den här "bröllopstiden" på bloggen. Er "input" och bröllopserfarenheter har varit helt fantastisk att ha som guide och inspiration! Puss på er:)

.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej P
De gör du rätt i allafall!! att ta en löptur för att orka med fam.bröllop livet.m.m...
Att du orkar med allt är de viktigaste och att ni mår bra!! så ska du se att allt går fint.
Man vill ju att allt ska vara så där underbart man drömt om...och de blir de...
Ha en gokväll!!

Emma från Kastberga sa...

Tänk så snabbt tiden går och att det snart är dags för ert bröllop! Följer med spänning!

Kram Emma

Line fra huset på landet sa...

Det blir så bra,P. Det er jeg helt sikker på.
Kos deg og nyt den tiden som er igjen. Det blir nok godt for familien også hvis du klarer å slappe av litt nå den siste tiden før den 8.mai. Dere er jo en hel familie som skal feire dette sammen:)

God og varm klem fra Line

Charlotta sa...

Hoppas du får en fin vecka med mycket skönhetssömn! Ska bli spännande när vi äntligen får se bild på klänningen.

Din blogg är en riktig kick, jag blir så glad av att läsa dina inlägg titta på de fina bilderna!

kram

Linruz sa...

Åhh förstår att det är pirrigt nu vännen.
Men er dag kommer garaterat bli perfekt. Ni har ju det viktigaste....... VARANN!
Ta hand om dig nu.
Kram Lina

Monika sa...

Your house is so beautiful!!!..and you. I'am from Poland and I start to build my house :). I dream about style like in your house, with white furnitures, and so beeautifule soul.
Monika

sussi sa...

ja du har fått mig att sticka ut på jogging också Tack. Gud vad spännande att få se bilder på ert bröllop senare. Ta hand om dig och familjen nu Kram Sussi.

Anonym sa...

Hej!
Har läst här inne ett tag men aldrig kommenterat, så detta får blir första gången! Jag gifte mig i november 2008 och var såååå förväntansfull! I mitt stilla sinne tänkte jag att allt skulle bli perfekt och inget skulle gå fel och allt skulle löpa enligt det på minuten exakta schema jag gjort upp. Och vad händer?? Jag går och blir magsjuk dagarna innan och mårt så illa genom hela bröllopsdagen att jag inte ens ku de njuta av den fantastiska höstbuffén som vi serverade. Dessutom tappade maken bort sig totalt i bröllopslöftena i kyrkan vilket ledde till stort skratt från våra gäster. Men vet du? Det var den mest perfekta dagen nånsin och så här med facit i hand så vill jag inte ändra på den, för det var vår dag!
Kram och Lycka till / Sandra