söndag 11 april 2010

LÄGET ÄR OKEJ

,...


Kvällens: Kofta Odd Molly, Stövlar Bianco, Leggins Twilfit och ny härlig silkesklänning i underbara färger från Chill Norway.

God Kväll raringar.

Idag har inte varit den bästa av dagar, som ni kan förstå. Jobbigt att se sin stackars pappa må så dåligt. Men han kommer att bli frisk och helt återställd och det är så klart det absolut viktigaste.

Nu ska vi mysa och ha en lugn kväll här framför tv:n med en romantisk komedi på 3:an.

Jag önskar dig en skön söndagskväll.

KRAM

.

15 kommentarer:

Gode ønsker sa...

God kveld!

Gode ønsker til deg og din familie,fint å høre at det kommer til å gå bra med din pappa.

Klem kristine

Anonym sa...

Åh, va härligt att din pappa blir bra! Man får verkligen vara tacksam när det slutar så! Skönt!

Förlåt för en så banal fråga just nu av en som är ganska tafflig i köket, men var iväg och köpte en KitchenAid Blender idag :)
Men vilken hastighet ska man köra med när man ska göra smoothies - den högsta??
Jag vet att frågan låter skrattretande, men som sagt....

Trevlig söndagkväll och kram,
Helén
Du

Philia sa...

Helén - Nej frågan är helt relevant:) Jag kör på "krossadisknappen" längst till vänster.

Trevlig söndagskväll till dig med söta du.

Kram P

Miss Linda sa...

Vad SKÖNT att höra ♥

Trevlig myskväll i soffan

Kram Linda

Anonym sa...

P, du är en ängel!! TACK!
Nu, ut i köket:))

Kraaaam, Helén

sanne sa...

Vad skönt att allt är bra med din pappa. Ibland blir vi påminda om hur viktigt det är att leva här och nu.
Ha en bra kväll allihopa.
Sanne/kungkarusell.se

Anonym sa...

Vad skönt att höra att din pappa kommer att bli helt återställd! Kram Linda

Anonym sa...

Hej!

Skönt för din pappa och för er runtomkring honom.
Du ser strålande ut.

Med vänliga kvällshälsningar Eva S.

På vår udde! sa...

Nej men så tråkigt att høra, hoppas han mår bra efter omstændigheterna. Hælsa honom så mycket från mig att han snart skall krya på sig snabbt, då han har "ett par brøllops to do" innom en snar framtid!

Stor bukett blommor till pappa PL!

Jag glømmer førresten aldrig din och AvP:s fina gest med blommor till min far nær han fick sin hjærtinfarkt før snart 10 år sedan! Det betydde mycket før mig och min pappa!

Stor kram, till dig och din familj, sænder jag er från Oslo!

/ Helena

decomarce sa...

Hi! have a nice blog ! :)
Marce,

Anonym sa...

Hej P
Verkligen ta hand om Er...
För snart två år sedan.en vanlig fredag efm. fick jag ett samtal jag aldrig glömmer!!Min bror ringer mig o säger våran pappa dog nu på efm.....
Bara sådär plötsligt. Vi hann inte ta farväl...
Så KRAM til Er ALLA!

Anna-Panna sa...

Vad skönt att höra. Hoppas han återhämtar sig snabbt.

Kram

Anonym sa...

Får jag fråga vart man kan köpa Chill Norway kläder på nätet? Grymt fina kläder. Vilken fin blogg du har, känns som du lägger ner en hel del tid på den, alltid väldigt genomtänkt, me like!

Birgitta Kjellström sa...

Hejsan

Tack för en jätte trevlig blogg. Jag har en fråga
Kan man köpa Chill Norway på nätet? Och i så fall var? Jag har två små tvillingtjejer som skulle se fina ut i sådana kläder.

Ha en riktigt härlig dag.
Hälsningar
Birgitta

Anonym sa...

Hej!

Tusen tack för en jättetrevlig & inspirerande blogg! Du inspirerar till pyssel hemma!

Var hittar du de fina chill norway kläderna? :-)

Hälsningar, Maggan