lördag 10 april 2010

VINTAGE STORIES HOS OSS

..


Tjingeling!


Tänkte visa er något som fick följa med hem igår, innan middagsfixet går igång här hemma! (Det blir grillad fläskfilé, halloumi, tsatsiki och grekisksallad Mmm!)



American Pie! Ha,ha,ha eller kanske  Desperate Housewife x 200?
Var på Kapp Ahl igår och spanade in Vintage Stories kollektionen. Bla fick denna klänning följa med hem, men den ska lämnas tillbaka. Det är nog inte riktigt min style med söta prickar och 50-tal!


Däremot får Flisan och Bea behålla sin sockersöta klänningar från samma kollektion.


Superfina!


Nu ska köttet på grillen!

Ha en riktigt skön Lördagskväll!


Psst, Åh, vad jag önskar att jag hade haft fler armband att lotta ut! Ni skriver så mycket snällt och är så himla goa allihopa. Hoppas ni inte blev besvikna att ni inte vann nu...KRAM!


.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Philia!
Why don't you keep this dress? It's sooo cute and you look great in it. And isn't it a nice change to all the OM's? ;O))

Thank you for your shopping-tips and special thanks for the Meldoy Gardot-link!

Have a nice weekend!
Greetings, Anne

Jessica sa...

Jag tycker att du är jättefin i klänningen! Du ser så smal och smärt ut i den, sitter som ett smäck :-) Den och en till var de plagg jag föll för i kollektionen när jag såg den på nätet. Har inte kommit till butiken än så det finns säkert inget kvar nu....Liten Bea är bedårande som alltid! Vi såg på Tjorven och Skrållan i påskas och då slog det mig att hon är otroligt lik Skrållan. De har precis samma frisyr. Så fin <3

Ha en fin lördagskväll!

Kram Jessica

s.m.i.l.e sa...

Hej!
Stod och fingrade på den i butik idag, men kom aldrig för mig att prova. Lite tveksam till mig själv, men den var himla fin på dig.
Ångrar att jag inte köpte ursöt flickkofta med blommor och små vita sockar med volangkant till dottern. Får kanske ta ett nytt besök till närmaste KappAhl...

Fortsatt trevlig lördagskväll på dig!

Ida - Decoria.se sa...

Klänningen ser bra ut på dig. Du kommer ångra dig i somar om du lämnar tillbaks den :)

Anonym sa...

Super fin mamma superfina barn!

Line fra huset på landet sa...

Se der ja:) så fin du og Beatrice er! Jeg liker snittet på kjolen din der, men jeg heller har nok litt vanskelig for prikker. Det vil si..kanskje rødt og prikker. Kjolen hadde vært mer min stil tror jeg om den hadde vært marineblå eller svart med prikker. Men søt er den.

Sist, men ikke minst: Gratulerer til Annika Jonsson :) Heldig er du! :))

God lørdagsklem tilbake,
Line

Miss Linda sa...

Du är ju SÅ fin i klänningen ♥

Absolut en keeper .....

Kram Linda

Anonym sa...

Hei :-)
Grillet halloumi? Høres herlig ut! Kjolen ser kjempefin ut på deg, men er nok enig at den er en vel tanke "husfru". Snittet passet deg perfekt, hva om den hadde vært i bare hvitt...
Kali nichta :-)

LOPPISLIV sa...

Söt som socker i röda prickiga klänningen är du tycker jag. Synd att lämna tillbaka, passar ju dig perfekt! Kramis Paula

Anonym sa...

Sweet as sugar! Behåll klänningen! Kram Jackie

Livet de la crème sa...

Jösses vilken fin klänning! Finns den kvar i butiken så kommer jag absolut vara röd med vita prickar i sommar!

Anna sa...

Man måste själv trivas i sina plagg, oavsett vad andra tycker, men jag måste dock säga att du såg ut som en dröm i klänningen och att jag inte fick känslan av "too much" alls!
Kram från Domesticka

Jenny sa...

Jag tycker också att du är SUPERFIN i klänningen!!

Marie sa...

Varför lämna tillbaka?
Ni var så söta alla tre!!!
kram!

Marie

Anonym sa...

Vad köpte du mer ur kollektionen? :)

Malin - I min trädgård sa...

Men vilka godingar dina dttrar är! Och jättefina i nya klänningarna! Blir så sugen till lilltjejen, men tycker det mest är bökigt med klänningar till så små. Hon är 2 månader. Men jag tyckte du passade riktigt bra i den klänningen!

Ha en skön söndag!

Kram M

Anonym sa...

Hej!

Jag tycker du ska behålla den fina klänningen, du ser sockersöt ut den!
Kram Lotta

Anonym sa...

Nej Philia, denna gången har du fel! (som annars har så otroligt bra smak :)
Klänningen är jättesnygg på dig, behåll den!

/Sofia

Camilla sa...

Det är första gångne jag kikar in i denna bloggen. Men här lär man ha en del att gå igenom och inspireras av :D Så himla fint du har det hemma.. :)

Sen måste jag bara hålla med övriga skaran om att du passar jättebra i klänningen. Den är superfin på dej :)