lördag 19 juni 2010

DET ÄR V&D:S DAG IDAG

.

.


Riktigt smaskigt bröllopsmoodboard i härliga färger. Från Green Wedding Shoes



Gooodmorgon V&D:s Bröllopsdag!

Idag är den stora kungliga bröllopsdagen och jag gissar att vi är många som är riktigt nyfikna på bröllopet nu!!!

Såg ni konserten till brudparet på tv 4 igår kväll??? Det gjorde jag och  herregud vad sött det var när alla barnen från Adolf Fredriks Musikskola sprang in i Konserthuset och viftade med svenska flaggor och sjöng på slutet! Tänk att två så små barn sen klarade att gå fram och sjunga så fint alldeles solo till Victoria och Daniel - heelt otroligt. Jag förstår verkligen att Victoria blev rörd till tårar (det var nog många många fler än kronprinsessan som också rördes av den underbara sången)



.
.Åh, vad skönt det känns efter löpningen i morse! 6 km kl 8.00 ( men inget personligt rekord sattes dock :)Dagens: tröja Sisters, Jeans Denim Demon och clogs Gul & Blå.



Morgonens Beabus som vaknade redan 5.45 imorse! (Hm just det,  tidigt i säng betyder tidigt u r säng...)

Nu ska jag ta tag idagen här - dvs åka till Rute för dagens bullköp!:)

Ha en fin dag i kärlekens tecken!!! LOVE RULES!


KRAAAM


..

7 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Vilket underbart vackert foto på dig!

Visst var Victoria otroligt snygg igår? Tyckte också att barnkören från Adolf Fredriks var absolut det bästa och pampigaste numret igår. Hur sött som helst och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna... Vi får se hur det går idag! ;)

Kraam kraam /Katta

lugnet sa...

Satt igår och blev rörd:)!! Summerar sina egna minnen, och är tacksam!!
Victoria riktigt strålar!! Härligt med bröllop!!
Ha en underbar Dag!
Kram//Ulrica

Anonym sa...

Hej P
Löpning morse tidigt ca 1 mil . Ordnade sedan en Jordgubbstårta dagen till ära!
Konseren igår var genomgånde hög klass.
Victoria var som en Gudinna igår.
Idag ska vi alla ha en fin Historisk Dag!!

Camillasnyahem sa...

I natt vaknade min man av att jag skrek: "VICTORIA HAR EN KORTÄRMAD KLÄNNING PÅ SIG!" Haha, jag hade läst ditt inlägg innan jag somnade om att prinsessor gifter sig i långärmat. Haha.

Ja, love rules!

Line sa...

For ett nydelig bilde av datteren din!! Gratulerer med kongelig bryllup idag :)) Gleder meg til å følge det på tv

Anonym sa...

Vilken söt dotter du har, en liten prinsessa.
Kram Gerd

Lin K sa...

Deres kronprinsesse Victoria er jo bare bedårende nydelig i brudekjolen sin! En liten revolusjon med de bare skuldrene og korte armene? Synes det er bra at hun gjør sine egne valg jeg! Dere kan virkelig være stolte av henne :)

Klem Linnette