onsdag 15 december 2010

SO IN LOVE WITH TOILES


..
.
Strike a "halvvinglig" pose!;) Inte alltid lätt att få till en "schysst dagens" i vår hallspegel, men måste ju bara visa  finaste mörkt rosa plyschklänningen att använda speciellt nu i jultider! Så cosy:) ( Klänningen ommer från Odd Mollys vårnytt som  finns att klicka hem hos ROS och tigths från Rosemunde) Tror verkligen att denna söta style kommer att bli riktigt poppis hos oss som diggar OM!:)



Hoho sweeties!



Mår ni bra denna onsdagskväll, fina bloggisar? Här har precis mormor och morfar lämnat skatterna, efter en eftermiddag med bla besök på leksaksaffären, där de fått önska saker av tomten (eller av "morfars tomte" som Trulle säger, han som förstått hur det ligger till "egentligen";)

Åh vad jag vill tapetsera om sovrummet pronto nu! Väntar på underbara Toile de jouytapeter från Canovas, som ska pryda en vägg där uppe. Tror att det kommer bli jättefräscht!

 Sen skulle jag gärna också ha lite nya lampor till sovrummet. Helst av allt vill jag så klart ha två av dessa...




och i taket räcker det med bara en av denna...


Hmmm, finns de kanske en tomte på riktigt tror ni? Önska kan man ju alltid göra, eller hur?;)



En liknande tapet som den som vi har i gästrummet är det som snart ska upp i sovrummet! Tapeten ovan kommer från Zoffanys och jag hittade både den och Canovas hos välsorterade färghandeln Öbergs 



Nu ska jag strax sätta igång med middagsfixet här hemma och det består ikväll av att öppna kartonger med Happy Meal, som levereras snart!:)


Vi ses imorgon vänner!



KRAM




.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Lyssna på denna JULLÅT då ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OaG8NwjC5Kg

jenny ~ mammanochkidzenpunktse sa...

Fina du! Den var riktigt fin, men inte min färg tyvärr.

Puss!

chatarina sa...

Ja, den är fin!! Jag fick hem wrapen i rosa idag och den är också jättefin!!
Kram

FruSofie sa...

Superfin klänning, älskar OM spring 11 !
Tipsar om fint till små flickor i min blogg idag som påminner om denna klänningen=)

Kram

Anonym sa...

Go kväll P!
Vad du ser söt och glad ut...
Har sänt efter OM Ka ching omlott i vitt....väntar med spänning på den!
Många kramar Annsofie

VivanDivanGoesFashion sa...

ÅÅÅÅ så fin du var i klänningen. Har gått och funderat på vilken färg jag ska ha men nu är jag nog övertygad. :-) Bara den kommer in till nån av V-ås butikerna ska jag slå till.
Kram
/Vivvi

Septemberflikka sa...

Ka-Ching Plain dress är verkligen fina (provade dem i förrgår) och du passar superbra i den färgen. Vi får se om en sån landar här vad det lider, dock i annan färg. Ha en mysig kväll!

Nanna sa...

Oj vad fin du är i klänningen!
Ska bli spännande att se hur det blir med den nya tapeten!

Anonym sa...

Vilket fint skrivbord! Var hittar man det? Pris? Mått? Kram!

Ms. Kidelin sa...

Klänningen ser supermysig ut och du är självklart snygg i den. En hel del måste-ha´n i nya Odd Molly kollektionen:)

Anonym sa...

Du ser så annorlunda ut nu om man tittar på bilder från i somras, bröllopet osv..
Det är något med ansiktet. Rundare kanske?!

Den röda färgen klär dig. Passar ju jättebra att ha på sig nu under helgerna.

MVH Sofia

Anonym sa...

OM er superbra og den fargen var fin nå til jul. Sikkert fin om sommeren også:-)

Anonym sa...

Vilken storlek har du??

Anonym sa...

Helt underbar klänning! Härlig färg! Ha en skön dag.Rita