måndag 18 april 2011

EN DAGENS & MISSA INTE DETTA

.
.


Dagens: brun ChillN-klänning, silkesscarf från Ester Elenora och Blanc NYC jeans.



God Kväll tjejer!



Hihi, sitter just nu och halvkikar på programmet Mamma byter bo på 4:an. Blir så himla full i skratt när jag tänker på att jag själv blev kontaktad i höstas av produktionsbolaget som gjort programmet, för att de ville ha med mig och min familj. Oh my god, never ever!:) (O m jag hade tackat ja så är jag absolut helt övertygad att jag hade hamnat hos den där familjen som är med i kväll och som har en "bajsraket" i trädgården hihi. Varför ställer man upp i sådana här program frivilligt?! Skulle du kunna göra det?)

Finfint kök med finfina stolar.


Måste bara påa om den finfina tävlingen som pågår här på House of Philia just nu. Där kan du vinna 4 metallackade Tolixstolar, precis sådana som syns på bilden, och mer om tävlingen hittar du här!



Önskar dig en mysig kväll!


KRAM



.

17 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Håller fullständigt med dig, skulle aldrig ställa upp på något sådant. :)Men kul att se andra göra det. Ha en skön kväll. Kram

Once in a Lifetime sa...

Åh samma här, jag kan bara hålla med...jag hade aldrig gjort det! Förstår att du tog beslutet att du och din familj inte skulle ställa upp. Men som tidigare talare skriver, lite kul är det ju att titta på, fast jag står inte ut hela programmet.
Kram till dig denna måndagskväll!
/C.

Anonym sa...

Det var bland den vackraste köksbild jag har sett. Råa tolixstolar, lite natur till det med fällarna, romantisk kristallkrona, gammaldags ljusstake och underbara trärena golv. Vilken total fullträff!
Kram Carro A

Anonym sa...

Tycker det hade varit toppen att få se dig tömma utedasset i Chill Norway klänning!
Kanske kan få en tänka om lite och uppskatta det enkla...
Annsofie

Johanna sa...

Din kristallkrona är så fin! :)
Har du köpt den ny eller har du fyndat den?

BelovedbyLinda sa...

Vilken bild!! Härlig inspiration :)

Ha en mysig kväll!

Kram Linda

Anna-Panna sa...

Gahhhh, du är ju så fin så man smäller av!!

Och nähääää!!! Tänkte de att ni skulle vara med? Nu har jag inte ens sett programmet, endast trailer. känns väl inte riiiiiktigt som er grej liksom. Men det skulle va kul o se dig "live" nån gång. Vill höra om du låter som Maria Montazami eller ej ;)

Kram på dig.

Anonym sa...

Never, NEVER EVER!! Kunne aldri vært med på et sånt program, men sikker noen som synes det er gøy...? Ja ja, heller dem enn meg :)

Ønsker deg og dine en riktig GLAD PÅSK!!

SiriH

Anonym sa...

jeg ville trodd utfordringen kunne vært lærerik for de fleste av oss, men noe helt annet er å få det utbrodert på tv!!!

mammaxtre sa...

Det finns inte på kartan att jag skulle ställa upp på att vara med i ett sådant program. Varför är man med? Varför byta familj? Varför?

Jag stannar hos min lilla familj :-)

Ha det fint fina du.

Casa bianca di Mia sa...

Jag skulle aldrig ställa upp i ett sånt program!
Och jag vet inte om jag ens vill titta på det...

Ha en skön dag i solen!

Anonym sa...

Johanna: Köksbilden är ju inte från H&P´s hem, inte alls hennes stil!!

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig. Skulle aldrig ställa upp i ett sådant program. Jag tycker inte ens det är roligt. Lite väl billig underhållning.
Tack för en underbar blogg. Den förgyller dagen!

Anonym sa...

Så snygg Du är!!!! Helt fantastisk bild!!!

Ha en fortsatt fin dag!

Stor kram Anna.S i Uppsala

Miss Goldie sa...

Tur att du valde att tacka nej till tv-programmet! Jag skulle heller aldrig kunna tänka mig att vara med i nåt sånt...eller i tv överhuvudtaget! Huuadå! :)

Anonym sa...

Tyckte det var ett väldigt bra avsnitt av programmet även om jag själv aldrig skulle vilja medverka i TV!

Mammorna hade en bra inställning men det var tråkigt att se pappan i Örebro som var så negativ och trångsynt. Visst kan jag förstå att man kanske tycker det är "konstigt" med second hand eller att tänka på miljön om man är van vid att inte tänka i de banorna alls och bara slösar som om det inte finns en morgondag. Men att vägra prova ett annat sätt när det bara rör sig om några få dagar känns otroligt omoget.

Sofia

Anonym sa...

Håller med dig Sofia ovan. Tyvärr framstod pappan i Örebro inte bara som trångsynt utan även korkad!! Tror de flesta människor idag är någorlunda smarta människor som tänker ett steg längre. Jag menar inte att man behöver vara någon "trädkramande skogsmulle" men man behöver ju inte ta bilen hela tiden eller bara köpa nytt nytt nytt hela tiden...

Eller de kanske bara är jag som tycker så :-)??

Cilla