söndag 22 maj 2011

SUNNY SUNDAY

.
.



I sommar har jag (tillsammans med ett par andra lyckligt utvalda bloggtjejer) blivit ambassadör för fräscha Lexington Clothing och denna urnsygga klassiska blå/vita bikini (som syns på i annonsen överst på min sida) + matchande espandrillos i jeanstyg kommer från deras Beach 2011 kollektion. (Gillar klassisk beachwear allra bäst!:)



Hej Söndag!


Har ni sovit gott snyggingar?:)

Här har precis den obligatoriska morgonlatten på trappen intagits i solskenet och snart blir det en tur i sköna spåret (älskar att springa i naturen. Skuggigt, svalt och skönt och så luktar det så gott i skogen:)

Beach 2011 närmar sig med stormsteg och nej, jag hinner inte bli så fit som jag önskade men jag ger inte upp! Viktigtast ändå är att känna sig bekväm med sig själv och det gör jag ju i alla fall. (Alldeles för "degig" men bekväm hihi;)




Lovely! Flickornas beachwear, som matchar i fräscht blått med mammas, är hemklickat från Babyshop. Märket är Stella Cove och de gör de allra sötaste och finaste badkläderna till barn ni kan tänka er.


Till stor och liten tjej! Kunde inte motstå dessa (fast de är inte de billigaste direkt). Älskar att matcha tjejerna ibland och dessa snyggingar i blått och rosa kommer från Armani (också Babyshop)


Nu är det Trulle kvar som behöver ett par badbyxor till i sommar. Aldrig lika lätt att hitta fint till gossar som blivit lite större tycker jag. Kanske någon bloggis har ett tips?


Nej nu åker löparskorna på!


Önskar dig en fin Söndag!


KRAM


.

23 kommentarer:

Ida sa...

Åh så snygga de blå baddräkterna är! Och din bikini! Så fort det närmar sig sommar så blir jag svag för blått vitt rött, det är verkligen inte mina färger annars men nu är det precis det man längtar efter! Och en snygg stå hatt till det! Önskar dig en skön söndag, Mvh Ida

Anonym sa...

Så herlig!
Vil ta en titt på bikinien fra Lexington - like:)
Badedraktene til jentene er nydelige ;)
Takk for din daglige inspirasjon;)
Du er herlig!!! Fin dag til deg;)
KLEM Kristine

Anonym sa...

Fina badkläder!
Jag älskar med att löpträna i terräng.Kupperat och mjukt underlag.När man löptränar slipper man tänka om man inte vill.Skvätter ibland av lite konstiga ljud;)
Ha det så gott i löpspåret framöver
/Ann-Sophie

Therése S sa...

Fina badkläder.

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Snygga badkläder till dig och tjejerna! :)) Kom just på att jag har också ett par espandrillos, bara att hämta upp dom från källaren. :)) Visst är det skönt att springa i skogen.:)) Ha det gott. Kram

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN sa...

Mycket fina, speciellt när skorna matchar så bra ihop :)

Anonym sa...

Hei.
Superfine badeklær:) Er bikinien din normal i str? Og skoene? Synes også det er vanskelig å finne fine badeklær til guttene mine. Klem

Anonym sa...

Jag hade tur och fick tag i Lexington baddräkten med stjärnor i en liten strl innan de tog slut överallt. Sitter som en smäck! =)

Kram/Greta

Philia sa...

Tack för era hälsningar tjejer!


Anonym - Bikinin är normal till stor i storlek och likadant med skorna. Jättefina!


Greta - Jag har testat den också, suuupersnygg, men tyvärr satt den inte som en smäck på moi. Du är säkert mycket mer välsvarvad/bystig för kräver sin figur:)

KRAM

P

christiane sa...

Hi,
ich finde den Bikini für dich super süß, die für deine Mädchen auch, wenn du was cooles für deinen Jungen hast, würde mich das sehr interessieren, da ich für meine Jungs auch noch was "cooles" suche. Danke, Christiane

Anonym sa...

Hej! Låt sonen välja sina badkläder själv så slipper du fundera. Du får snart vänja dig att du inte har så mycket att säga till om när det gäller kläder till tonåringar. Mvh Anneli

Anonym sa...

Hej P!
Snygga strandkläder alltihopa..
Sprang 5 km igår och har nu överansträngt ena foten....sååååå typiskt. Ett "proffs" sa till mig att ligga lågt med träningen nu annars kan det bli inflammation! Gaah, som vi vet är ju kondition en färskvara så jag har ingen lust att ligga lågt alls!
Många kramar Annsofie

Anonym sa...

Vad konstigt! Hade trott baddräkten skulle passa dig super! Nej, jag är en liten petit en, så välsvarvad o kurvig kan man inte kalla mig!

Ha det!

/Greta

Kalaslotta sa...

Chasing Fireflies - http://www.chasing-fireflies.com/ - underbara kläder

Boden - http://www.boden.co.uk/ - gör också massa fint.

Crewcuts - http://www.jcrew.com/kids-clothing.jsp - gör fantastiska barnkläder både till pojkar och flickor.

A House With A View sa...

Jättefina strandkläder!!! Fräscht!!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Anna @ Amerikana sa...

Lexington är bra snyggt!

RL har snygga badbyxor!

http://www.ralphlauren.com/family/index.jsp?categoryId=4055351&cp=1760783&ab=viewall&view=all

Anonym sa...

VA?! Ska tjejerna ha små bikinitoppar?! Neeej :( Såg att även Englas showroom jobbar med Lexington. Hon hade fått ett par jeans.. Även bästa Stina-Lee hjälper Lexington. Hm, ambassadör lät väldigt fint och viktigt ;)

IngerJohanna sa...

Vilken snygg bikini, helt min stil. Kanske ska ta mig i kragen och slå till på en i tid denna sommar. Brukar alltid vara för sent ute annars :)
Allt gott!

Anonym sa...

Gillar inte heller bikinitopp på en tvååring, hellre hel baddräkt.

Helena

Anonym sa...

Engla skrev att hon samarbetar med Lexington,därav reklamen högst upp på bloggen
och jeansen.Ambassadör-he,he låter lite pretto.

Anonym sa...

Kjempefint badetøy!! Er så spent på hvilke solisar du har kjøpt???? Ha en strålende dag!!! Klem

Philia sa...

Tack sötisar för era hälsningar!!!:)


Anonym 1 + Helena - Bikinitipparna är inte små alls utan jättefina, som ett kort linne, och passar småtjejer. (H&M tex har ju mest trekantsbikinisar till småflickorna och det tycker jag personligen inte är lika fint:)

+ Annoym 2 - Uppdragsgivaren kallar det ambassadörskap och jag och tex Blondinbella använder oss därför av den benämningen. Det är inget vi själva hittat på;)

Anna - Tack för tipset!:)

Norsk Anonym - Jag har beställt ett par Marc Jacobs i guldig Aviatormodell. Dock så är det 10 dagars leveranstid då de är megapoppis!

Önskar er en fin dag!

KRAM

Unknown sa...

Så snyggt, älskar dina klädtips. Är ute efter fina badkläder till mina tjejer men såg att den butiken du tipsade om bara hade upp till st. 8 år. Har du något tips om vart man kan hitta (på nätet) badkläder till lite äldre barn. Mina tjejer är 12 och 13 år.

Tack för en urfin blogg!

Kram Anna