måndag 25 juli 2011

EN FAVVIS ÄR BORTA

.
.


Artisten Amy Winehouse finns inte längre, men de fantastiska låtarna är för alltid kvar!




Bonjour nya vecka!




En av mina absolut största favvissångerskor är borta och en stjärna har slocknat. Hon dog i helgen av vad som sägs ett brustet hjärta och droger.  Jag älskar verkligen att lyssna på Amy Winehouse speciella sångröst och musiken hon gjorde.

Just nu har jag denna på medans jag morgondonar här hemma och bäddar inte mindre än 5 stökiga sängar

För några timmar sen gick H till jobbet igen efter sin semester. Vad fort den gick!? Vädret är halvdant idag igen så vi får se vad jag själv nu hittar på med min 3 små skatter... Kanske besöka vännernas suveräna lekland Busborgen i Västerås igen? (Tips tips tips - mycket uppskattat av de små:)



Vi ses senare!


KRAM




13 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Usch så trist det är, men lever man ett sådant liv med droger så kan det oftast bara sluta på ett sätt.
Ha en fin dag

mammaxtre sa...

Det är alltid tragiskt när unga människor går bort för tidigt. I detta fall var det inte helt oväntat tänker jag. Nu får hon äntligen frid.

Tiden går fort när man har roligt. Ni verkar ha haft det toppen under tid för semester.

Ha det gott

På vår gata sa...

Så tragiskt när unga människor går bort!

Önskar dig en fin dag!

Kram

Att vara någons fru sa...

Ja det är inte klokt vad det händer saker de här dagarna. Amy var en enorm begåvning, så tragiskt att hon valde att göra så med sitt liv. Men så är det ju tyvärr ofta :(

Casa of Mia sa...

Ja det är sp tragisktt och hon hade ett sådant tragiskt liv men åh vilken röst och vilken musik! Gillade henne verkligen!

Anonym sa...

Har hört det jag med. Såå tråkigt, verkligen älskar hennes låtar. Hennes röst är så speciell..

Hoppas ni får en mysig dag du och dina skatter. Själv ska jag bege mig till jobbet :(

Kramar J

Anonym sa...

Ja det är tragiskt, hoppas ni får en skön dag. Åh vad jag gillade den tunikan från ester elenora du hade på en bild..(beställde den precis från country dreams) tack för en mysig blogg....

Anonym sa...

Why is it that the talented ones always die young?God bless you Amy and may you rest in peace:(

Linruz sa...

Ja hjälp vad snabbt tiden går, snart är sommaren förbi. Men vi passar på och njuter ett tag vill va?
Kram om ha en fin fin dag
Lina

@my casa sa...

Fruktansvärt tråkigt, man undrar ju över denna Club 27,
varför dör/tar man livet av sig just i den åldern.
Fruktansvärt tråkigt, med en sådan begåvning!

Den där Victoria sa...

Ja verkligen trist, hon var en stor begåvning.

Anonym sa...

Tragiskt att unga människor dör men samtidigt var hon väl inte den allra bästa förebilden...!

Anonym sa...

Gör ett till försök...de fina blå vita muggarna var kommer dom ifrån? Tack för bra blogg!