torsdag 28 juli 2011

PÅ ZOO

.
.

Happy mammas på härlig utflykt med våra små skatter! (Min dagens var maxiklänning från Marlene Birger och mina kära Gul & Blå Clogs)



God Kväll!




Nu har jag nattat alla mina små trötta skatter och krypit upp i soffan framför tv:n!

Vi har haft en så mysig dag på Zoo och Bea har för första gången bekantat sig med med massor med olika exotiska djur! Tigrar, vargar, apor, kängurur bla kikade vi på och hon tyckte verkligen det var så skoj och var jättenyfiken.



På Parken Zoo i Eskilstuna!



Här tror jag att vi kikade på stora Varaner vilka jag tyckte var jätteläbbiga. Visst ser vi lite "småskeptiska" ut allihopa?:) (Trulle jeans HM och piké RL, Tjejerna hade likadana toppar från I Dig Denim och shorts fån HM + Converse och skor från Zara)

Flisan testar styltor för första gången och lyckades till slut gå en liten bit! Till höger: en mycket vacker mama! (Tack för idag bästa A:)

 

Nu ska jag förts lägga i en tvätt och sen blir det nog (första) SATC filmen uppe bland dunen i sköna renbäddade sängen! H är borta ikväll så den blir toppen att somna happy till:)


 
Önskar er en mysig kväll så ses vi imorgon fredag!



KRAM



9 kommentarer:

Rövarmamman♥ sa...

Å jag bara älskar din klänning! :) Fina bilder! Önskar er en fin kväll! Kram

@my casa sa...

Ser ut som ni haft en fin dag!
Underbar klänning!

Att vara någons fru sa...

Vilken härlig dag. Och du - du är snygg som alltid. (Hur tusan göööör du?!).

Kram

Johanna Stålros sa...

Fina bilder, från er härliga dag! SATC filmerna kan man ju helt klart se om om och om igen;) Kram J

På vår gata sa...

Vad komiskt, jag sitter just och tittar på den första filmen... :) Jepp, jag kan göra två saker samtidigt...

Mitt vita radhus sa...

SATC kan man ju se många ggr och fortfarande tycka den är lika bra.

Trevlig kväll!!

SeaofGirasoles sa...

always checking your blog. you are so beautiful!

Casa of Mia sa...

Ser ut som en riktigt härlig dag!

Christine Sangkachand sa...

Hejsan, Sa skoj att titta in hos dig och dina fina bilder! Vilket fint hem ni har!! Idag fick jag lite hemlangtan nar jag sag att ni varit pa Parken Zoo i Eskilstuna. Jag bor i USA men ar fran Eskilstuna. Var pa Parken Zoo forra sommaren, det ar mysigt dar. Sag ut som att ni hade en harlig dag.
~Christine