torsdag 25 augusti 2011

IDAG GILLAR JAG

.
.



Mitt senaste Triwakap:) Denna heter Kreml och känns lite höstig i färgerna som passar perfekt nu - me like:) (Finns just nu med 20% rea hos Country Dreams)






Tjingeling!



Galet busy dag idag vänner! Fast mest bara av det allra roligaste slaget:) Träning, jobbing med bla fotografering (var & varför = hemligt;), shopping (ett par gaaalet fina höstkläder - inte hemligt och ni får se sen;) lunchdate och nu kom jag precis hem från en riktigt skön ansiktbehandling (som jag också ska berätta mer om i nästa inlägg) Och vad varmt det har varit idag sen då - puh!Jag trodde det skulle vara kyligt för det är alldeles grått och lite mörkt och satte på mig kofta, halsduk och Hunters. Oh my, inte skönt i 22 grader....

 


Visar lite How to kiss a frog news - finns nog när som helst i butik! Bea och Flisan skulle behöva lite nya söta finklänningar och den till vänster var väl bara såå söt..



Ljuvligt lila klänning och härliga bilder från HTKAF som alltid.



Japp, detta skulle få okej från Lo Lo också!:)


Men nu blir det mellisfix till skatterna!:)


Vi ses senare girls!



KRAM


Psst, Jag har verkligen blivit bomabaderad av mail från söta bloggisar som är intresserade av kläder på bloppis! Så kul och tack för alla snälla hälsningar!!:) Nu ska jag läsa om alla dessa och svara och mycket har redan blivit tingat så ni som också är sugna på bloppis och inte har mailat mig - göra inte det.  Blir det mer kläder/saker som ska säljas så lägger jag ut dom här på H of P - det är nog enklast!:)


.


14 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Men ååååh vilka underbara reklamfoton de har gjort!

Ser fram emot att få se höstshoppingen :)

Anonym sa...

Tips på jätte söta barnkläder: pompdelux.se. Super fina flickkläder framförallt!!/ tips fr Linda

@my casa sa...

Låter som du haft en riktigt busy dag - kul!

Fortsätt njuta! /Åsa

Myke minutter sa...

Flott klokke! Jeg lurer på hvor det hvite, runde sofabordet ditt er kjøpt og hvilket merke? :) Har prøvd å lete på bloggen din, men har ikke funnet noe info om dette :) Ha en fortsatt fabelaktig torsdag! Klem

Emma från Kastberga sa...

Riktigt snygg klocka!

Anonym sa...

Hej gulliga Petra!
Hur får du tiden att räcka till alla projekt? Är du duktig på att organisera & planera?? VAD ÄR HEMLIGHETEN?? Hmmm.. Får man extra energi o blir extra pysslig, motiverad o drivande när man driver blogg kanske? ;) Tycker aldrig jag får tiden att gå ihop med barn (då har vi bara ETT) o alla projekt o saker jag vill göra. Tell us!

:))

Annelie sa...

Vilken SNYGG klocka! Jag älskar klockor och har väldigt många jag byter med, billiga som dyra - ganska osvenskt! Men det är ju min italienare som fått mig till detta! ;D

Ha en fortsatt fin dag!

kristina - ingen vanlig dag sa...

Så mycket roligt du har för dig. Blir nyfiken på var vi komemr att se dig härnäst? :) Och höstshoppingen ser jag mer än gärna!

Casa of Mia sa...

Så snygg klocka och underbara kläder från How to kiss a frog, gillar verkligen det märket. Kan även rekommendera Pompdelux till dina tjejer, jättemycket fint.

Anonym sa...

Håller med ovanstående, spana in pomp de Lux - underbara danska var kläder till bra pris. Så söta! Hälsningar Jenny

Therése S sa...

Jättefin klocka och vilka härliga barnkläder.

Johanna Stålros sa...

Klockan är skitsnygg! ha det gott. Kram J

Akkuratpasse sa...

Høres spennende ut med prosjekter!

Anonym sa...

Är också intresserad att handla på din bloppis! men vet inte vad du tänker sälja?
Sofiestenberg18@hotmail.com är min adress

mvh Sofie