fredag 30 september 2011

EN KVÄLL PÅ TULLEN

.
.



Skål!:) Igår kväll  blev det både bubbel, tårta och mycket skratt då jag och vännerna var på Tullhusets mysiga 1:års jubileum! (Min kvällens var: jeans Circle of Trust och topp Chill Norway , båda från Creative Lounge, skinnjacka från Munderingkompagniet (shoppades på Tintinstyle)




Heeeej Fredag!




Hipp hurrey - bästa dagen och finaste dagen! Oh my vilket helt underbart väder vi har i Småstaden- det har ju nästan blivit sommar igen!?

Igår kväll så stack jag iväg ned en sväng till hamnen på mysigt mingel på allas vår favvobutik - Tullhuset. Erbjudanden och godsaker och modevisning stod på kvällens schema. Många bekanta ansikten och mycket trevligt var det och eftersom jag var krasslig redan igår så - ja, jag är inte bättre idag om man säger så och har faktiskt helt tappat rösten (så om nån av er som läser har tänkt att ringa mig idag - glöm det;)




En trappa upp på Tullhuset finns ett jättemysigt inrett showroom!


Vänner sen lågstadiet:)


Idag är Beabus ledig från dagis och vi ska strax baka en chokladkladdkaka till ikväll tillsammans (hon älskar att hjälpa till och baka precis som alla mina skatter:).

Nu lyssnar vi på denna som får i alla fall mig att komma i den rätta helgfeelingen (och så sugen på att sticka ut och springa - älskar att träna till sån musik:) och sen fångar vi fredagen vänner!!!



KRAMAR FRÅN SMÅSTADEN



.

7 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Alltså du är så jäkla snygg! Och vad roligt ni verkar ha haft det - skönt att du får chans att komma ut på lite sånt då och då ändå.

Radhusdrömmar sa...

Härligt, kul med en kläd, vin och tjejkväll :-)
Skulle gärna vilja kika in i den butiken, men
lite långt att åka.

Ha en fin helg!

Kram Johanna

Anonym sa...

Men gu vad roligt! Och hjälp, vad lika du och Helena är, som tvillingar! =)

Satte du i färre extensions nu, ser väldigt lagom ut iaf. Vilken sort, och vad kostar det egentligen?? Tacksam för svar!

Ha en fin dag!

Little Miss Norway sa...

Hej!

Lovely blogpost as usual and wonderful photos too, especially your beautiful little girl!

Looks like you had fun last night - and why not?!

Stor kram til dig!

Mxx

projecantasi sa...

Helena and you look like twins. :)
Kram.

Elin sa...

Ville bara hälsa att du är så vacker! Och din glada och mysiga stämning här på bloggen smittar alltid av sig, det blir som en drog att gå in här på HoP.. haha :)

Har du förresten något bra "se pigg och fräsch ut tips" så får du gärna dela med dig, det strålar om dig på de flesta bilder här på bloggen ;)

Hanna Småland sa...

Ja, håller med ovan! Så jäkla snygg!! Gillar verkligen din stil, så där härligt naturlig och cool! Blir så ofta påmind om att man inte bli tant bara för man är morsa och att det, för mig, har blivit ännu "viktigare" att få vara snygg och fräsch! Nu låter det ju som att man som mamma ska mer tänka på ens yttre än på sina barn, men jag tycker att alla mammor ska rå om sig själva och vårda sitt yttre! Ni hänger nog med! Stor cyber-kram, du inspirerar mig!!!