onsdag 26 oktober 2011

POUR MOI

.

.


En nyss plockad ros från trädgården som doftar yummie, ett sprillans nytt magasin med intervju med snyggelisnygga Isabella Scorupco och ett hemklickat paket med finfint innehåll från Country Dreams - till mig på soffbordet denna onsdagseftermiddag:)






Tjingeling!




Här har jag precis slängt i mig världens senaste lunch (vad är klockan egentligen?) - en köpt räksallad. Nu ska jag ta och hoppa i duschen för ikväll ska jag iväg på lite mysigt mingel med glada tjejgänget och spana in Tine K!


 

Vi ses senare vänner!





KRAM



.


13 kommentarer:

Helena sa...

Ah! Bästa tidningen! Ha en fantastisk kväll! / Helena

Att vara någons fru sa...

Åhå det där Country Dreams-paketet skulle jag gärna kika in i :)
Ha en fin kväll, tjejen.

MORE OF WHITE sa...

Önskar dig en toppen trevlig kväll, jag hade själv gärna velat vara där ;)

Kram Fia

Pethra sa...

Kan tänka mig att ni får det riktigt trevligt i kväll, have fun! :)

Kram

Anonym sa...

Hej!
Jag har läst din blogg nu nästan sedan du startat och aldrig lämnat en kommentar, ibland har jag verkligen velat men det har liksom aldrig varit tanken riktigt, för att jag tittar mycket på bilder och inspireras till mitt eget hem och för att må lite bra. Jobbar med människor som har haft och har det riktigt jobbigt, saker som man nästan inte kan föreställa sig. Därför känns det så skönt och avslappnat att få följa en del bloggar och drömma sig iväg:) jag blir så trött att folk orkar bry sig om pettitesser och göra så stort av så små saker...som om det har någon betydelse i längden...Bry dig inte, gör din grej och njut av livet:) För det gör jag av din blogg! Kram Johanna från Skellefteå!

Merete sa...

Åh, så godt med litt hverdagsluksus. Skulle gjerne visst hva som gjemmer seg i pakken ;)

Ha en riktig trivelig kveld!

Klem Merete

Ps! Du har verdens mest inspirerende blogg!

Anonym sa...

Å kose deg på mingel:)Der skulle jeg likt å være:) Hva er det for noe fint du har kjøpt hos CountryDreams? ;)

Mvh
Camilla

Anonym sa...

Vem vann jackan?! :P

kram

@my casa sa...

Ha en underbar kväll, med tjejerna & Tine K!
Kan INTE bli bättre:)

Muffinsmidja sa...

Meen har jag kollat fel på datumet på tävlingen från ChillNorway eller?

Väntar med spänning på vem vinnaren är =)

Din kväll är räddad ser jag.
Har åxå varit in och klickat hem något ikväll som jag visar i min blogg när det kommer.

Må bäst Å.

Malin på ön sa...

Alltid härligt med tidningar och din kväll låter toppen, ha så kul : )
Malin

Anonym sa...

Vart kommer ljuslyktan ifrån?

Jimmy Schönning HEM sa...

Det är härligt att kunna plocka in sån skönhet från trädgården som den ros du har plocket in!

Hoppas du får en trevlig helg.