lördag 29 oktober 2011

UNE DIVA DISCO

.
.




Min lilla glada Discodiva på väg till kalas! Igår var det maskerad hemma hos en söt liten vän och temat var just Disco:) Alltså fick det bli discoglittriga tights och partylinne från Lindex som kvällens (och över det kappa från Esprit) Och jag veet att min skatt ser ut som en "Little miss America" på kortet men Lo Lo är inte sminkad utan hon fick ha låånga lösögonfransar, precis som hon och vännen bestämt att de skulle ha på maskeraden:)




Hej vackra lördag!



Här pågår packning för snart åker vi iväg på en liten höstlovstur! (och jag tar så klart er med mig;) Åh så mysigt det ska bli. Vädret är verkligen strålande fint och ska tydligen fortsätta så i veckan. 15 grader och sol lovar morgontidningen - det är väl galet fint för att vara i november? Känns mer som novemberväder i Normandie:)

Oj nu plingade det till i inboxen.... Hurrey - bästa Creative Lounge har utsett en vinnare av höstjacka/kappan!

I will be back soon girls:)



Ha en alldeles FAB lördag finingar!



KRAM



.


14 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Vilken underbart vacker dotter du har, hoppas hon hade en sagolik kväll.
Kram

silje-sin sa...

Hun er helt nydelig, akkurat som sin mor! God tur! Klem fra Silje i Norge.

VivanDivanGoesFashion sa...

Sååå söt hon är. Kommer bli lika vacker som sin mor, helt klart :)

Funderade också på det här med smink på barn som du skrev om. Fruktansvärt att du ska få elaka kommentarer om det. Min dotter på 5 år vill jättegärna testa smink ibland när hon klär ut sig och vad är det för fel med det som du också skrivit? Visst är barn sötare utan men klart de vill testa det som vi stora har och jag ser inget fel i det :) Tycker inte du ska behöva förklara dig menar jag så stå på dig...

Kramar
/Vivvi

Hanna sa...

Så fin bild:)) Riktig disco sessa:) Happy Saturday! kram

Anonym sa...

Jösses, vilken söt tjej! Roligt med disco:)

Anonym sa...

Fantastiske nydelige barn du har!:)
Klem Siv

Att vara någons fru sa...

Hon är enastående, P.

Anonym sa...

Läser din blogg fast vi är på höstsemester på Cypern, tycker den e så söt...Bra med wifi :) när killen kollar fotboll

SOFIE sa...

Åh hon är så fin Lo-lo!!! =) Precis som mamma och syskon!! =)

Anonym sa...

Finaste Lo Lo ! :)
Hoppas ni får en riktigt mysig lördagskväll tillsammans.

Kramar Julia

Casa of Mia sa...

Vilken skönhet! kram

Anonym sa...

Väldigt fin och väldigt lik sin pappa oxå.

Anonym sa...

Kan bara instämma m ovanstående kommentarer!! Guuud så otroligt söt hon är!!! Instämmer även m ovan inlägg, jag förstår inte heller hur folk kan lägga sig i om smink el inte, det är väl ingen annan som har att göra med om du låter din dotter testa smink eller inte!! Det är klart att de tycker det är kul och vill testa!! Kram Lisa S i H-viken

Anonym sa...

Vakker er hun :-) akkurat som du :-)
Anita/Lier