fredag 11 november 2011

FREDAGENS FÖRSTA GLAS

.
.
.

Mmmm, så gott det var! (Är det ett glas rött kanske ni undrar? Nope - det är säsongens första glas iskall julmust. Älskar jumust:)





Hello sweeties!




Mår ni bra denna mysiga fredageftermiddag!:)


Här har jag huset fullt med barn som stojjar (skatterna har små vänner på besök) och själv sitter jag i divanen och bloggar och njuter av att det är fredag, att huset är nystädat, bra musik - ja av livet!:) Fredagar har verkligen en magisk känsla...





Ny tokfin glasgrej(brevpress) från Day ligger på soffbordet med en "skyddande hand". (Hittade den i mysiga butikn STORE och jag tog massa pics där som ni ska få sen en annan dag:) Brevid den nya Elle Interiör som jag nu ska njuta medans skatterna leker:)



Ikväll blir det sen både Disco och pizzafeast här i Småstaden!



Hoppas du njuter din dag vännen!



KRAM





 

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej varifrån kommer den svart vit randiga skålen ifrån ? Mvh

Lifestyle by Moi sa...

Fredagar är verkligen veckans höjdpukt!

Ha härlig helg
Kram Lifestyle by moi

@my casa sa...

Åh vad unerbart sköönt det låter!
Håller med julmust är fantastiskt
gott.

Njut & trevlig kväll/åsa

@my casa sa...

Åh vad unerbart sköönt det låter!
Håller med julmust är fantastiskt
gott.

Njut & trevlig kväll/åsa

Dagar hos mig sa...

Fredagar är fantastiska, har haft en liknande eftermiddag som din. De är de bästa.

honeypieLivingetc sa...

finns inget som julmust .. :)

hittade just hit via min statistik,
~ & det var en härlig upptäckt !

önskar Dig en fin helg !

Editor sa...

Hm. Jag ser att jag missat senaste numret av Elle Interiör... Undrade just innan jag läst om det verkligen kunde vara rödvin.

Jimmy Schönning HEM sa...

När julmusten kommer till butiken förstår man att julen är nära. Och visst är det härlig, det första glaset alltså.

Ha en trevlig kväll!

Att vara någons fru sa...

Låter ljuvligt! Ta hand om er och ha en fin fredag.

Anonym sa...

Du är så himlans duktig på att beskriva vardagslyx! Du lyckas få det mesta att låta så härligt! Får mig till och med att också vilja storstäda huset - nästan iallafall!...

BergenButler.no sa...

Humf, det så godt ut! Vi har ikke julmust i Norge. Jeg trodde først at julmust er det vi kaller gløgg, men det har en annen oppskrift. Kanskje jeg må etterspørre det i butikken for det så veldig godt ut:)

K

Victoria (matplatsen) sa...

Här har jag bälgat julmust i flera veckor nu, finns inget godare!!!

Du tar så vackra bilder så man blir alldeles matt.

Ha en fin dag fina du!

Stor kram!
Victoria

Anonym sa...

Detta var tänkt att hamna i det nya inlägget om farsdagpresent. Men gick ej att skriva där???
Ett förslag till en som säkert har allt, är en vitmålad canavas-tavla där du skrivit pappa högst upp så får lilla Bea tgöra handavtryck samt nåt som Bea brukar säga om sin pappa eller om hon kan på frågan vem pappa är. Kan ju bli ganska intressant sammansättning ;0)

Ha det så fint!!
Mvh
Isabelle