tisdag 15 november 2011

NYFRISSAD

.
.



Tidigare idag på  Rapunzel som har en egen salong på Hangövägen i Stockholm. Min söta frisör heter Lisa och gör verkligen underverk! (jag har svenskt hår i mina extensions och färgen heter 18 - en riktigt härlig kola-aktig färg)



Bon Soir!




Tillbaka i Småstaden igen! Oh my så skönt att komma hem - gillar verkligen inte att köra bil i 120 på kolsvart motorväg, brrrr (och på vägen hem handlade jag hamburgare från Max till la Familia - mmm vad god deras Triple Cheese är!:) 

Har suttit i några timmar timmar hos  duktigaste frissan idag och jag måsta bara säga att extensions är bara så himla bra så det inte är klokt! Nu kan ju vi girls med tunt hår också få låångt fint hår (och jag har inte världens längsta hår nu heller men jag har låtit korta av det så att det är lagom långt för mig:)

Nu ska jag snabbt packa upp det som fick följa med hem från Stockholm (ni får se någon annan dag;) och sen ska jag natta små sömniga skatter i deras bäddar.


 
Sen blir det soffmys med fruktsallad framför House!



Ha en skön kväll så ses vi imorgon!



KRAM



.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely color of hair. How was the shopping day? See you tomorrow. Nicole

Dagar hos mig sa...

Väldigt fin färg!

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt, underbar färg kram

VitaVardagen sa...

Vilken härligt varm och höstig färg. Efter många timmar hos frissan förtjänar man absolut ett stopp på Max, och andra gånger också för den delen :)
Ha en härlig fortsättning på kvällen!
Kram Johanna

FruSofie sa...

Superfin färg, passar dig väldigt bra!

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Verkligen en hääärlig färg! Gillar.

Visa gärna vad du shoppade, kul att se.

Maria

Unknown sa...

Hej! Du är jätte fin. Men jag undrar bara om det verkligen är svenskt hår som du har i? Är själv frisör och att köpa extension med riktigt svenskt hår skulle ju gå på hur mycket som helst. Och finns det svenskt hår så går det till peruker till cancer sjuka skulle jag gissa. Men jag vet inte:) men snygg är du iallafall!

Anonym sa...

You are so beautiful today!!!
Good night!

Cristina

BergenButler.no sa...

Du var veldig fin på håret og nydelig spill i fargesjatteringene! Mister man mye hår med extensions, hvor mye sliter det på ditt eget hår? FInt om du kan berette litt om det.

Hjertelig helsing
Kjersti

Anonym sa...

Hej. Tyckte jag såg dig idag?;) Vad har du för bil? Blev så överraskad, men osäker ändå om det verkligen var du!?! Därför nyfiken på bilen...
Tack för att du delar med dig utav din vardag.

Anonym sa...

Hej igen!
Skulle bli glad om du ville dela med dig utav det goda middagsreceptet du skrev om..? Ett tips el önskan vore om du skrev mer vad du/ni äter till typ frukost, middag...
Man har alltid idetorka på "vad ska vi äta" ?? ;-))

Anonym sa...

Good morning :)
Du blev jättefin i håret och färgen är verkligen varm å go.

Funderar själv på att åka upp till dom, har inte tagit vagnen ur bara..

Ha en toppen dag

Pethra sa...

Jätte snyggt, du passar väldigt bra i färgen! :)

Helene sa...

Snygg kofta!

Anonym sa...

Instämmer jag med. Jätte snyggt !!
Nu längtar jag ännu mer till min inbokade frisör tid. Frågan är bara vad man ska hitta på :)

Kram J

MrsSunshine sa...

Toppenfin färg!

Anonym sa...

Hej, jättefin färg. Jag undrar var mössan som du visade för några dagar sedan är köpt. Är det Lexington?

Kram Anna från Skåne