måndag 26 december 2011

I LANTLIV


.
.
.
Krispigt enligt Mrs P:)







Todeloooo!




Här tittar jag in innan det blir mumsig Pizzafeast hos oss denna Annandagskväll (En Balanzone är betälld och den är min absoluta favvis:) Hittade nyss så ljusa härliga bilder från nya Lantliv som jag måste dela med mig av först och ja, jag tror ni förstår själva varför jag gillar dem... Vitt, lite svart, ljust fräscht och mycket mycket krispigt (hihi, jag vet att jag retar några av er nu men det bjuder jag på;)




Svart vita härliga Daytextiler finns det gott om av i detta nybyggda Örebrohus i gammeldags stil...



Härlig matplats...



Fina broderade lakan i sovrummet  (är de kanske Mimous? Vill också ha dessa hur som helst:)



Mysig liten plats gjord på det där oftast ganska "omöjliga lilla utrymmet" under trappen:)



Önskar dig en supermysig kväll!



KRAM




.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med om att det är "krispiga". Bra uttryck!
Hoppas att du piggar på dig snart.
Kram Pernilla

englemor sa...

SÅ VAKKERT!
Her kunne jeg trivdes veldig godt ;-)

-Klem-

The super ordinary sa...

Fräscht!!!

Anonym sa...

fina bilder!! krya på dig!
fråga : Lo Los mic - ær det "bra" ljud i den? Køpte en annan variant som låter hemskt!!Burkigt och heeelt førfærligt1

Kram

Hanna0105 sa...

Var finns huset?? Någon som bloggar?? Hälsn Hanna

Att vara någons fru sa...

Men jisses vad vackert. Och högst krispigt, sköna du.

Monica A. sa...

Krispigt är det! Jag gillar verkligen tidningen Lantliv, så fina reportage :)

Unknown sa...

God fortsättning på julhelgen och önskar dig ett fint och lyckosamt 2012
Kram Camilla ♥

Mitt lille hjem sa...

Vakkert hjem!
Håper du og fam nyter deilige romjulsdager!
Kjempe koselig å følge bloggen din :)
Den er til stoooor inspirasjon!

Juleklem fra
Christine

Marion sa...

Så snyggt, ska köpa nästa nummer och inspireras ännu mer.

Bromans Bravader sa...

Snyggt. Älskar Flos lampan, den står på min "att ha" lista. Så någon gång...
Kram J

Anonym sa...

Nydelig hos deg. Vasen fra Tine K Home ewr det den største eller den nest største?

Kickan Style sa...

Helt underbar färgskala i detta hus!! Verkligen snyggt!!

Josefine Halfwordson sa...

Urfint! Krya på dig

Else´s Bod sa...

Va roligt att se dessa bilder hos dig P!
Jennie med det fina hemmet är nämligen min största kund i butiken & vi har väntat LÄNGE på detta nummer!

Ta hand om dig!
Kram från en som alltid läser men aldrig skriver! *ler*

Lisa

Anonym sa...

Dear Philia. Please tell me which program for photo frames you are using? Gabi

Vilma//Vintro sa...

Jättesöta ljuslyktor du har!