lördag 3 december 2011

MMMMM GLÖGGTIME

.
.
.
Årets glögg från Blossa heter Arabica och jag ger den PPPPP! Supergod smak med liten liten aning av kaffe:)




Bon Soir!



Mår ni bra denna lördagskväll vänner!?

Här har vi en supersoft sådan med glöggmys,tända ljus och öppen brasa:) Jag har precis gjort en lasagne som står och puttrar i ugnen och som ska bli vår middag - den doftar ljuvligt! Riktig god pastarätt (med ett glas gott rött) är verkligen favorit här hemma:)

Men först ska jag minsann ta en snabb prommis ner på stan och hyra några bra dvd:s och massor med smaskigt godis!:)



Önskar er alla en härlig lördagskväll!


KRAM




.

5 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Låter helt fantastiskt! Själv ligger jag i sängen och käkar lussebullar och streamar Lyxfällan :)

Anonym sa...

lucia choklad glögg är faktiskt godare. Och tack för tipset om Lilly rocks super Ida. Ska ärta dom nu till "så mycket bättre". Ha en underbar lördag-kväll!/ Lotta från Sundsvall

Fanny sa...

Gott med glöggmys!

Linda sa...

Tur att vi är olika för jag tyckte den va blossas sämsta årgångsglögg de senaste fem åren..

Anonym sa...

Hej. Vilka fina glögg glas vart har du köpt dom, något speciellt märke? Jag insåg att jag måste köpa nya och vill ha klassiska, stiliga. Dina var precis i min smak!;-)
Trevlig söndag!