onsdag 28 mars 2012

MAMA ET PAPA´S

.
.
.


Fick en fråga av Trendenser om jag ville dela med mig av lite bilder från mina föräldrars våning och det är ju klart att jag gjorde det! De ovan tog jag idag och det är så roligt för alla skatterna var med och lekte typ "hela havet stormar" så preciiis utanför bilden eller bakom ex köksdisken så finns det en myycket busig skatt haha:)








God Kväll vänner!




Här kör vi onsdagsmys och till kvällsmat åt vi Maxburgare och så himla goda de är! Mina absoluta burgerfavoriter och tom Low Carbvarianten utan bröd, som jag åt, är  också så smaskig. Måste vara dressingen:)

Villl åter igen tacka er för NY-tips, de är så himla bra! Nu vet jag ju preciis vart vi ska gå och dricka goda drinkar på kvällen och blicka ut över staden som aldrig sover. Som jag längtar efter vår trip just nu. Ska nog kolla in ett par S.A.T.C avsnitt för att komma i rätt mood innan jag somnar här ikväll (har förresten blivit värsta nattugglan! Går varje kväll och lägger mig runt ett - inte så bra kanske?:S)




Ha nu en riktig mysig lill-lördagskväll så ses vi imorgon!



KRAM








30 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mycket vackert hem de har dina föräldrar! kram

Anonym sa...

Hur går det? Vad väger du nu? Har du nått ditt mål? Det ser ut så, för du ser skitsnygg o smal ut! Jagkämpar på, 2-3 kilo till så är jag nöjd. ;)
//sanna

Anonym sa...

Lekkert !!
Dagen hadde ikke vært den samme uten din blogg.
Anita:-)

LIFE by TESS sa...

FAB! Vilket drömplace de har med måga favvo-designmöbler och grejer!

Beautifulosophy sa...

Men vad skönt att veta att man inte är ensam nattuggla:) det är ju först då man får lite egentid...

Elin - Ett Hem sa...

Jag dör lite av förtjusning när jag ser alla snygga designklassiker i dina föräldrars hem! Har önskat mig en äggetfåtölj sååå länge.

Här har jag en 4-månaders nattuggla bredvid mig. hon verkar inte vara det minsta i intresserad av att sova ikväll.

Ska bli kul att se lite inlägg från er NY resa sen när det är dax! :) Funderar på att ge mannen en love-weekend dit i 30-årspresent.

Kram

Anonym sa...

Superfint! undrar vad skrivbordet kommer ifrån? Tack på förhand :)

Anonym sa...

SÅÅÅ otroligt fint hem..modernt men ändå inte sterilt:) Du har en kanonblogg, vill du ha lite inspiration för arbetsveckan kan du kolla in http://inredningsvis.se/kontorsinredning-snygga-hemmakontor/
Jag önskar dig en fin vecka med hopp om vårsol:)

LOVE Maria på inredningsvis

Anonym sa...

Verkligen jättefint dina föräldrar bor, god smak.
Är du uppvuxen där eller har dom flyttat dit "på äldre dagar"?

Anonym sa...

Oj verkligen inte min stil hittar nog inget som jag tycker är fint, ser bara rörigt och utslängt alltihop. /Karin

Anonym sa...

Då är vi två, somnar också vid 01-tiden :/ hoppas du får en härlig torsdag, imorgon är det freeedag !!! =)

livinganddreams.blogspot.com sa...

Attans vad fint dom har! Vilken fantastisk takhöjd!

Oh, vad jag längtar till min N.Y tripp nu...

Tess

Concept_By_Sarah sa...

Vilken underbar våning dina föräldrar har!! Ja NY låter underbart, har varit där flera gånger, men det är 10 år sedan sist så kan nog inte ge några “färska" tips:-). Have a nice day!

Anonym sa...

Hej! Börjat läsa din blogg för nån månad sen och gillar den verkligen!! Blir inspirerad till att njuta av livet:)! Vi har lagt nytt golv hemma och försöker få till en bra färg men lyckad inte. Hur har ni gjort ert trägolv såå fint??? Även dessa golv är fina.. / Beatrice

Kicki i Åre sa...

Väldigt vackert hem och fina bilder!
När jag flög till NYC senast så kunde man välja filmen Sex in the City som underhållning ( vilket jag givetvis valde) :)
Perfekt uppladdning !
New York är en härlig stad!

Kram

Michaela - Mela Rooms sa...

Snyggt! Bra jobbat av dem och jättefina fotografier som alltid :)
Michaela - Mela Rooms

Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :) sa...

Jag gillar det starkt :) Även om jag inte skulle välja att ha det så själv. Men nog är det en fröjd för ögat!

Ha en fin dag, kram!

Joanna sa...

Gorgeous!! It's so fashionable and bright ... I love this pictures.
Greeting
Joanna

studio karin sa...

MY GOD, jag håller med Frida! Tycker det är så snyggt att jag skulle kunna starta fanclub. Den vita mattan (Isfahan eller Nain?) skulle jag döööööö för :) kram Karin

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Otroligt vilket fint hem dina föräldrar har, som taget ur en inredningstidning. Ditt hem går inte av för hackor det heller för all del.

Anonym sa...

Underbart hem dina föräldrar har.Skulle kunna flytta in direkt!Helt i min smak.

Kram Eva

Lina sa...

Hej!
Vilket vackert hem du har!!! och dina föräldrars hem är verkligen min smak. Dina bilder är så skarpa och enkla, riktigt snyggt!!!
Följer din blogg varje dag.

Lycka till med nya uppdraget!

Mvh Lina
Blogg: husetlivet duoch jag

Unknown sa...

amazing.

Paula sa...

Could we see even more pictures from your parents' home? It's so amazing. :-)

Happy Easter from London!

Josefine sa...

Åh så fint! vill dekorera om hemma nu också...! hittat ett jättefin matgrupp på Helgbutiken som jag tänkte slå till på =) deras hemsida kan jag starkt rekommendera! www.helgbutiken.se
Kram!

Fia FIT sa...

GUD! De har ju alla designerklassiker värt att tala om! Så snyggt!

seventeendoors sa...

Dina föräldrar lever verkligen i de bästa av två världar, det minimalistiska moderna hemmet och det lantliga GRYMT fina sommarnöjet.
Lite avundsjuk ;)
Trevlig helg!!

Anonym sa...

Hej ! Skulle jättegärna vilja veta varifrån skrivbordet kommer, jättesnyggt.

Hälsningar

Mona

the bostroms sa...

Hittade hit via Trendenser. Oj varför har jag inte hittat hit tidigare va det första jag tänkte.
Så fin blogg!

Jag har några tips till NY.
Va där i Januari.
High line Park: Gamla järnvägsspår som har blivit en park. Man kommer upp och får se staden lite uppifrån. Super Coolt.

Tinys restaurang som ägs av Henrik Lunqvist ligger nära Ground Cero. Underbar inredning och god mat.

Cafe Habana säljer dom godaste majskolvarna jag någonsin har ätit.
Hittas i SOHO, Nolita.

Anonym sa...

Firstly, let me give my compliments for a lovely blog! I have been a visitor for awhile now.

Secondly, let me give my compliments for your parents. Their home is beautiful!

Thirdly, if it is no secret, I would like to ask you about the white-and-brown coffee table seen on the last picture. Whose product is that? I have been searching for a nice coffee table for ages now and this one seems to be exactly what has been missing from my living room... :)

Best wishes

Maarja