lördag 10 mars 2012

NU KÖÖÖÖR VI

.
.


.




Japp hon är såå snygg, såå bra och jag hoppas hon vinner Mello ikväll med bästa låten! Dessutom kommer hon från Småstaden tror jag - bara en sån sak:) hejja hejja Loreén (Har du möjligtvis inte hör hennes bidrag så kan du lyssna på den här:)





God Kväll Mello-lovers!





Från att inte brytt mig särskilt om Melodifestivalen under många måånga år så är man numera riktigt insatt igen i schlageryran igen! Varför då kanske någon undrar? För att man har små skatter, så klart:) Ojojoj,  det pratas inte om annat och detta är såå spännande för dem! Det är danser (heelt oslagbar är den de kör till Sean Banan haha:) och Melloskivor och favvisar och röstning osv (skatternas bästa: Danny  och sämsta: Ranelid och Thorsten Flinck) 


Nu blir det strax finaldags här i vårt casa och vi är laddade till tänderna med smågodis och chips och dip och nybakt kladdkaka med hallon och gott dricka!:)




Happy Lördag alla fina!



KRAM




.


9 kommentarer:

Annika sa...

Ja, mina barn blev besvikna när inte Sean Banan gick vidare. Det blir riktigt kul att se. Ha en fin kväll. Kram

Anonym sa...

Ja, Loreen är bara så bra! Härligt att sitta i bilen och dra på volymen och lyssna till Euphoria!/Lena (snart med egen blogg)

Malin - stjärnflocka sa...

Åh, Loreen var fantastisk!!!
Här brukar de alltid köra fritidsfestival och gissa om killarna kommer vara Danny hela högen. Tjejerna kommer nog vara Timotej. :)
Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Danny var bäst ! Såå snyggt nummer -
Kan inte med Loreen,tyvärr...
Yngsta sonen frågade heela tiden n ä r
Kommer Sean Banan ?!? Komplicerat att förstå upplägget ;)) Näe nu ska jag äta ostkrokar o sura lite för att det faktiskt var FEL låt som vann ;)) i mitt tycke-
Kram // Lovisa

mitt liv som jag sa...

Härligt Loreen!!!
Det är samma sak här, de små älskar melodifestivalen :) och innan finalen satte igång var det uppladdning med Sean Banan här hemma :).

Anna sa...

Härligt att Loreen vann hela kalaset! Hon är en häftig, cool och stabil tjej! Bra förebild för alla småtjejer därute!

Kram från ett blåsigt Gotland!

Anonym sa...

Спасибо за запись, приятный голос.
Успехов! V.

Skönt Hemma sa...

Instämmer med dig! Loreen var bäst rakt igenom och så himla bra låt.
Ha en fortsatt fin söndag.

/anna

Hemma hos Märtha sa...

Ja i år vann verkligen rätt låt!!! Höll andan när Loreen sjöng...så mäktigt!! Snygg som ett skogsvrå är hon oxå!
Ha en mysig söndag!
Kram
Anne-Lie