tisdag 22 maj 2012

SOMMARFINT I RESVÄSKAN

.


.
Summerfeeling:) Gillar att packa i färger och det gör ju det hela så mycket enklare på plats när allt nästan matchar! Till Turkiet blir det mycket pudrigt korall, persika, ljusrosa, ljusgrått och lite blått som får följa med. Ovan lite godsaker som ligger på min säng och väntar på Medelhavet och något av detta kan du faktiskt vinna i en tävling som kommer lite senare ikväll...




Tjingeling mes amis!



Long time!!!!

Liten liten bloggpaus mina vänner, sorry, men det är lite mycket nu, lite fööör mycket nästan:S Men jag har saknat er kära bloggisar och hoppas kunna ta det lungt snart...Börjar bli nervös för nästa flygtur i övermorgon också, brrr, usch och fy. Ska verligen försöka fokusera på det positiva! (Det är så himla irriterande denna flygrädsla - vill ju verkligen kunna resa och göra roliga saker tillsammans med la familia utan att må pyton)

Nu har precis mina söta föräldrar kikat in hos oss här och jag håller på och fixar kvällens middag och bloggar samtidigt - ooops! Tittar in lite senare igen:)




Ha en nu finfin tisdagskväll raringar!



KRAM




Uppdatering: Men oh my, har lilla prinsessan Estelle döpts idag!? Snacka om att inte ha koll på vad som händer:S Klockan 20.00 blir det höjdpunkterna från dagen på 1:an och det tänker jag inte missa iaf:)




.

15 kommentarer:

Beautifulosophy sa...

Jag får nästan resfeber jag med nu när du skriver:) Lycka till, det kommer att gå toppen!

Frida sa...

Vart i Turkiet ska ni åka? Jag åker ner till Alanya med min sambo och hans familj på lördag....

Lifestyle By Lena sa...

Ooooo va mycket fint som kommer få följa med i din resväska.Hoppas det går bra med flygrädslan.

Kram

KOLONIBACKEN sa...

Vi var visst på Disneyland dagarna efter varandra! Men något Turkiet blir det inte för min del, men det är helt ok. Vi har ju sol och värme här hemma. Lycka till med flygningen, vet precis hur du känner det. Helt riktigt att du inte låter rädslan hindra dig från allt kul uti i världen! Kram på dig!

Anonym sa...

Sååååå mycket snyggt kommer att finnas i din resväska! Hoppas du inte tappar bort den !!!! LYCKA TILL med resan & filmen! :)

Casa of Mia sa...

Härliga färger, ser så fint ut! Skall bli så kul att följa er i Turkiet kram

Anette sa...

Men vad kul. Ha en underbar resa. ♥

Vanilj med lite rött sa...

Ser ut som en väldigt fin mix av fin fina saker som får följa med! Precis min smak :)
Hoppas ni får det kanon, vilket jag vet att ni kommer!
Själv kom jag från en 10 dagars underbar semester i Abu Dabi och Dubai...vill tillbaka!

Kram Malin

Att vara någons fru sa...

Vi kan resnoja ihop :) Tack och lov landar vi bara med 5 minuters mellanrum så vi kommer nog hitta varann på flygplatsen.

Anonym sa...

Ja vi har verkligen saknat dig! härliga somriga kläder! Lilla prinsessans dop var fantastiskt! Tittade på lunchen, men ska titta på reprisen också. Och så Mellon också...../ Lotta, Sundsvall

Johanna sa...

Oh, vilka härliga somriga färger! Det mesta på bilden ser ut att falla mig i smaken, minsann! :)

livinganddreams.blogspot.com sa...

Härlig packning!:) Tycker du ska testa hypnos för din flygrädsla!

Fin kväll!
Tess

mariasvitabo sa...

Vilka härliga färger! Så snyggt till sommaren! Flygrädsla tenderar att bli värre ju äldre man blir (för min del i alla fall). Ha en trevlig resa!

Kram Maria

emmas blog sa...

Ha det så underbart i Turkiet!
Jag satt som klistrad klockan åtta i kväll :-)

Annika Soulcityguide sa...

Älskar dina skärp! Ursnygga:)