söndag 20 maj 2012

SUNNY SUNDAY & FINFINA PRESENTER

.
.
.



Looove House Doctor och lite nya finfina köks-saker därifrån är ju aldrig fel:) Ovan: olja och vinägerset + måttsats i porslin.






Tjingeling soliga söndag!





Hurrey - nu är våren här på riktigt igen!!! Så himla underbar morgon har vi haft med kaffe ute under äppelträdet - inte helt fel alls. (Ovanför dem flyger det massor av propellerflygplan som surrar för idag är det nämligen "Flygets dag" i Småstaden:)

Senare idag är vi bortbjudna med först ska jag försöka få lite skön sol på mig så att jag inte åker alldeles kritvit till Medelhavet...(Får nog bli lite shopping av ny bus också tror jag) Lite mysigt faktiskt att kicka igång sommaren med en trip till solen, det gjorde vi ju förra året också (så synd bara att inte alla skatterna inte kan följa med denna gång:()







Visst är de fina, 40-årspresenterna från vännerna?:)




Vad ska du göra denna sköna söndag vännen?



Ha det så bra tills vi ses lite senare!



KRAM





Psst, Tipsade om årets sommarplåga tidigare men denna kanske det blir!?! (Haha, jag går också och trallar hela tiden precis som Katrin. Galet fångande refräng så gå in på länken på egen risk:)

.
.

17 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Jag försöker också ladda med sol :) Känns som en bra plan så vi inte skållar oss totalt.

Anonym sa...

Suoerfina presenter! Kul med lite annorlunda design på olja- och vinäger flaskorna!

Helenas enkla vardag sa...

Tog semester idag för att lapa sol och måla mina pallkragar svarta, som jag sedan ska plantera i!
Ha en skön dag!
Kram Helena

elinor sa...

Hej sitter just nu i bilen påväg mot fårö
helt magiskö
Hälsn elinor från vårgårda

House number 11 sa...

Underbart med så fina presenter! Och vilken härlig dag ni har!
Kram Jenny

En blandad kompott sa...

Vilka söta olja o vinägerflaskor!
De var en fin present...
Ha en skön söndag!

Casa of Mia sa...

Underbara presenter, älskar olja och vinägerflaskorna, kram

Liw sa...

jättefina, hoppas ni får en kul resa och ser fram emot resultatet av alla er bloggare tillsammans =)

Maria - Wikers Liv sa...

Fina presenter!
Flygets dag... ja, då fattar jag varför det var såna bilköer när vi passerade på vår resa från Dalarna ;) Och varför vi såg några helikoptrar... Konstigt bara att mannen i mitt liv, inte hade koll, han som är "hobbypilot" och äääälskar flyg ;)
Ha en fortsatt fin söndagkväll!
Kram / Maria

Lifestyle By Lena sa...

Åh denna värme är mer än välkomnad! Den där måttsatsen är ju för härlig, gillar!

mitt liv som jag sa...

Oj vilka härliga presenter, verkligen fina! Hoppas du hat en skön dag i solen. Kram Jennifer

Anonym sa...

your blog is loaded for a long time now. you at this time beautiful and stylish tableware. Thank you.

Sincerely Susanne sa...

Himmel vilka snygga bakmått. Såna vill jag bara ha....
Fyller snart år, så de får hamna på önskelistan.

Ha en bra kväll!

Kram
Susanne

Anonym sa...

Åhh så fina presenter :)
Vart e dom fina köpt ! ?
Kram emmeli

Anonym sa...

Var hittar man dem? Sååå fina! Du har vänner med god smak du!
Kram från Anna

Anonym sa...

Tips!
House doctor finns här bla.


http://millamix.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=217&t=Kommer+snart

Kram C

Nina sa...

Vilka finfina presenter!!