fredag 8 juni 2012

LJUVLIG BLUS FRÅN SPIRA

.
.
.


Dagens: ljuvlig lätt tranparent ljusgrön blus från svenska Spira (Love it! Ni som ev vill ha en likadan så finns den på Tullhuset i Västerås bla:), jeans Circle of Trust, supermatchigt linne Rosemunde och halsband Hultqvist (också Tullhuset)






Hello igen!





Fick en liten suprise igår som var just blusen ovan (Tusen tack Spira. Ääälskar ju överaskningar och när det kommer från ett favvoföretag så blir man extra happy:) Spira gör ju så mycket fint så det inte är klokt och även  bilderna i katalogen är bara heelt amazing...






Såå vackert! (Ovan syns min blus fast i vitt:) Tjejen bakom kameran vet jag vem det är, hon bloggar nämligen också och är heelt fantastiskt duktig fotograf (kanske Sveriges bästa) och ni hittar henne här (you go girl:)





Nu - ut i det ljuvliga soliga vädret vi har!



KRAM






14 kommentarer:

Anonym sa...

oh, what a beauty! and your blouse and a new blog .. yes :) runaway

you're so fine, so much love

Anonym sa...

Är det inte snyggare i vitt?

Att vara någons fru sa...

Hannah är fantastisk fantastisk fantastisk.

Livet på Storgatan sa...

Verkligen fin blus!!Jeansen var mycket härlig färg och snygg modell.
Trevlig helg/ Jill

Annis sa...

Jag undrar var du köpt den korallfärgade klänningen från Valerie? Ca pris? Jättefin!! :-)

Beautifulosophy sa...

Ha så mysigt med fredagsbestyren, älskar sånt också!

Anonym sa...

Och snygg i håret också... Kul med uppsatt !

Anonym sa...

Jag måste säga att din rabarberpaj är den godaste jag smakat! Har dessutom bjudit den på jobbet och den gjorde succe! Tack för receptet!
Hälsn Caroline

En blandad kompott sa...

Vilken fin present du fick!
Jättefin färg dessutom...
Jag älskar med hennes blogg och följer den,hon gör helt fantastiska bilder!
Trevlig fredag!
Kram

Inredningsfrun sa...

Finaste du! Saknar dig! Trevlig helg!

Puss å kram :)

Psssst... Du har mail :)

Concept_By_Sarah sa...

Underbar blus! Tack för tipset, Hannahs blogg måste jag titta närmare på, underbara bilder. Kram Sarah

Anonym sa...

Har du tagit ur löshåret? Du har så varierande längd på håret numera? Tycker du håret blivit slitet av löshår?

Vanja

Anonym sa...

Vad har du för storlek på jeans och blus? Vad heter jeansen?

honeypieLivingetc sa...

tack känns plötsligt som ett futtigt ord. ♥