torsdag 5 juli 2012

TILLBAKA I STAN

.
-


.


Morgonens jag (vaknade tiidigt och myser runt hemma, både ute & inne, i linne från CN)






Hej hallå Torsdag!




var vi hemma i Småstaden igen! Och vad varmt det är här! Och vad grönt det är i trädgården! Alla pioner blommar, hur fint som helst. Små skatter ska iväg och resa med sin pappa och yes när man är frånskild förälder så är det ju ofta somrar som ska pusslas ihop lite så att alla är glada och nöjda:)

Jag är ju både glad och nöjd efter våra veckor på ön & lite rufisgare i håret (note till mig själv: måste till frissan pronto) och & några semesterkilo tyngre.. Men det tar vi tag i sen haha:) Nu ska vi kika på nästa destination som blir söderut (ja inom Sveriges gränser) nästa vecka och jag ska även ta tag i terassprojektet för igår shoppades det en urtjusig utesoffa och det kliar i fingrarna att ställa ordning vår lilla oas där uppe. Så klart ska ni få se allt sen:)



Nu frukost-time med en stor Macchiato (som jag saknat!) ute i trädgården!




Finfin start på dagen önskar jag er alla!



KRAM







11 kommentarer:

mammaxtre sa...

En reflektion jag gör när jag kikar in här hos dig och din fina blogg är att du lever ett oerhört rikt liv.
Härligt!

Ha en fin torsdag Petra

Helenas enkla vardag sa...

Godmorgon,! Skönt att vara hemma igen?! Vi var i din småstad igår och gjorde ett besök på Tullhuset! Gud så mycket fint, var där en o en halv timme, tills J tyckte att nu var det väl ändå dags att åka vidare! Såg bl.a utesoffan från Tine K, så himla snygg. Kan det vara den du köpt, måntro. Fler besök dit lär det bli i framtiden, för bättre affär har jag aldrig varit i:))) ha en bra dag! Kram Helena

Anonym sa...

(As always, I know all of the latter)

Anonym sa...

Åh nu blev jag nyfiken på om det blev en dimond som ni ska chilla i på altanen!!!
Ser fram emot att se altanen sedan!
Mycket fin blogg, bilder, du!
Kram

Att vara någons fru sa...

Jaaaaa! Komsi komsi!!!

Mirre Syr sa...

Borta bra men hemma bäst!

Tävla i min blogg om Durance Doftljus

Elina sa...

You are gorgeous!! I absolutely love your blog <3

Fotograf Sofie Gustafsson sa...

Vad fin du är! :-)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka tilll fastlandet!
Underbar bild på vackraste Dig!

Du ser så otroligt smal ut, får jag fråga hur mycket du väger?

Ha en fortsatt underbar dag!

Kram Anna.S i Uppsala

En blandad kompott sa...

Fin bild!
kram

livinganddreams.blogspot.com sa...

Hot mama! Var skulle dom extra kilona satt sig?!

Ska ni månne på besök hos Emma..? :)

Kram Tess