tisdag 30 oktober 2012

DAGENS SVARTA DETALJER

.
.
.

.
På fötterna idag: Uggs! Uggs? Yes det är faktiskt ett par coola Uggs:) Höga, snyggelisnygga och sköna med ulligt foder (och de är slut där jag fann dem, de allra sista var faktiskt i min size, så jag vet inte var jag ska tipsa om att de finns)





Bonsoir vänner!




Här sitter jag och smuttar på julmust och bläddrar i Allt i hemmets Jultidning (riktigt mycket fint i den faktiskt - ett tips) och ljusen är tända och det är nästan redan kolsvart ute. Yes, man börjar faktiskt få lite julvibbar nu (kan ha med musten att göra och att det låg travar med skumtomtar vid kassan på affären när vi storhandlade nyss!)

 Snart snart är det ju november (två dagar bara - tiden rusar!) och då är snaaart dags att börja med adventspyntet:) Bästa med vintern - adventstiden före julafton. Då är det allra mysigast, det tycker jag iaf! (På juldagen kör jag gärna julgranspludring direkt haha:)







Runt handleden: lite härliga nyheter från Icon i rockigt svart:)



Ikväll blir det spansk afton med tapas och olika tillbehör - mums!




Ha en mysig eftermiddag/kväll raringar!



KRAM




.

29 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga verkligen! var det dom du hade på dig i umeå? vid modevisningen? eller var det en annan modell?

tummen upp !!!!
Camilla S

Philia sa...

Tack för din hälsning Camilla! Yes det var dessa som fick följa med mig upp till Norrland förra veckan!

KRAM



P

Elin - AgnesAmelia sa...

Den tidningen måste jag kolla in :)

/Elin

Anonym sa...

Det blev ett klick där. zalando.se hade n[gra skor kvar.


Bromans Bravader sa...

Supersnygga - visste inte att Uggs hade så snygga skor. Trodde mest det var de där lurviga "bootsen".
Det där är faktiskt lite vad jag är ute efter så jag ska kolla runt lite.
Kram Jannike

Anonym sa...

Fina skor! Frågar igen vart har du köpt din svarta lykta som står i köket vid fönstret? Kram/ Miranda

Johanna-modemamma sa...

Wow vad läckra!
Bra köp. :)
Kram!

Martina sa...

Dessa snygga UGGs finns på Arlanda Airport Fashion, ifall någon som är sugen på dom har vägarna förbi ;)

Marina sa...

Verkligen snygga UGGS, hoppas att du får mycket skoj i dom!

/Marina

mig&mitthem sa...

Det är precis sådana skor som får mig att önska att jag vore 10 cm. kortare...så coola. Själv får jag strosa runt i "vanliga" uggs istället. Ha en skön & höstig tisdagskväll (ja, snart får vi börja pynta t. jul....mitt "julpynt" från My Tivoli hänger redan uppe) krams m

Att vara någons fru sa...

Toksnygga! Jag är sugen på skidsemester jag ;)

-khadija- sa...

piękne!!

Lena - gott för själen sa...

Skorna - snygga, snygga, snygga!

Kram Lena

Anonym sa...

Snygga:)! Å häftiga! Men klarar int av typ ngt med klack att gå i;)! Pga ryggen.. Så får hålla mej till "platta" skor o stövlar:)! Måst kolla in tidningen:)! Kram jecka Finland

Krannina sa...

Snygga Uggs och snygga armband!!!! Habegär!!!

Malenami sa...

Ja, jag älskar verkligen också mina Ugg:s, sällan jag använder samma skor - varje dag! Sååå bekväma:)
Kramar!

Anonym sa...

Hej Petra!! Jag kommenterar sällan, men läser alltid!!! Kände för att skriva en rad nu! Håller fullständigt med om det du skrev igår, varför måste alla skriva om hur du skall ha det hemma?! Det är ju BARA du och ingen annan som vet hur du trivs!!! Alla har vi ju olika smak o stil, och tur är väl det!!!!!!! Jag ÄLSKAR också Chatwall Johnsson och har en del därifrån! Jag bor nära Emma, i en by som heter Höllviken och där finns en UNDERBAR kläd och inredningsbutik, som jag tror att du hade älskat!! Tina, som äger butiken har klockren och fantastisk smak o stil!!! Vet inte alls om det är ngt för dig och det kanske inte alls funkar praktiskt, men ville mesta tipsa om att hon har två superfina mattor från C & J (eller ja fler såklart...). Jag tänkte lite vid din nya, fina soffa!! Den ena är mörk m ljust mönster och den andra är benvit m beige mönster. Bara ett tips i all välmening!!! Är lite (typ mkt!!) oteknisk men hemsidan, som tyvärr inte är så "givande" är cottagerose.se, annars har hon 040 423320. Och så gillar jag ditt bio tips!!!!!!!! Har inte sett den men den verkar underbar!!! Stor kram Lisa S i Höllviken

Anonym sa...

Uggsen är fantastiska. Jag har köpt mina på MissGreta.se

Mvh Jennie

sofia PR sa...

Snygga skor! Dem har jag inte sett förut..

(Afficherna som jag nämnde är nu klara:), kolla in dem på min blogg om du vill!

Trevlig kväll

Anonym sa...

Hej!
Malenami har dem också, uggsen alltså. Jättefina!

Mummy's Own sa...

Wow! Gillar dem verkligen!! Och armbandet!!! Du får mig så att längta till Sverige med julmust, skumtomtar och Allt i hemmet jul!!! Kan inte åka hem till Sverige i år till jul heller då jag är höggravid så jag måste nog be mamma skicka ett litet paket med svenska godsaker (och tidningar!!) Ha en härlig kväll!

Ange sa...

TIPS! Ni som söker dessa skor: Finns hos Grossist sko-outlet i Kungens kurva (i ica Kvantum huset, bredvid IKEA och mittemot Elgiganten) bland annat i brunt, svart och camel, till väldigt bra pris!

Anonym sa...

Snygga pjuck, verkligen.

/Nettan

Lady Trisha sa...

@ Ange, vad är priset där? Hittar ingen hemsida :(

dianasdrömmar sa...

Snygga båda två, gillar svart kram Diana

En blandad kompott sa...

Vad snygga UGGS!
Kramar

Ida sa...

Jättesnygga! Ochde ser verkligen inte ut som vanliga uggs... Tänk att vara varm och skön om fötterna samtidigt som man är snygg? :)

Ange sa...

@Lady Trisha
Finns ingen hemsida, men Facebook sida finns: Grossist sko-outlet
800:- kostar dem :)

Benita sa...

Supersnygga! Har du din vanliga storlek i dessa? Kram Benita