söndag 14 oktober 2012

MÅLARDAG

.
.



Lunchtime idag! och ni kanske ser vad som stod på menyn denna söndag (och vilken liten skatt som visst hade liiite svårt att sitta still och äta:)





Bon Soir!



Här har jag precis tagit en skön kvällsdusch och krypit upp i soffan i mysplyschen och en kopp thé (chai, alltså det är så gott!)

Rummet är färdigmålat efter en hel dag bland färgpytsar och jag tycker faktiskt det doftar såå gott den där "nymålat doften". Det är ju så kul att göra om ibland hemma, att gå in i ett rum som plötsligt ser ganska annorlunda ut och känna efter och liksom hm - hur blev det här då? Gillar jag förändringen och blev det som jag tänkt mig?

Snart blir det Solsidan och Hellenius hörna (bästa programmen ever på 4:an men först lite söta pics på tjejerna från idag:)





,
Yogatime:) Jag satte på sån där "fågelkvitter-harpamusik"och de små sessorna gjorde alla möjliga egna varianter på yogaposer, såå sött och riktigt duktiga var de:) Kanske skulle själv börja på riktigt förresten? Det är ju såå bra när man kommit in i det. 




.
Aaaahummmm - sötast!




Ha nu en skön kväll så ses vi imorgon!



KRAM




.

18 kommentarer:

nettan aYoga sa...

Hallo! Härligt yoga för barn dem är hjärtligt välkomna till aYoga och prova. Barnyoga är på fram march tar lite tid i Västerås allt går liksom fortare i Sthlm. Jag har yoga söndagar på em. Sitter precis nu och läser nya yoga tidningen med ett stort reportage om barnyoga. Fina bilder du tar. Kram Nettan

Att vara någons fru sa...

Ha ha ha vilka ljuvliga yogaflickor!

Välkommen Hem! sa...

Så koncentrerade och söta! Har funderat själv på att börja men... har bara kommit till "funderar-stadiet" än så länge ;-)
Solsidan- de är ju bara för roliga!
Kram, Judita

Lifestyle By Lena sa...

Underbara tjejer, yoga karriären ser lovande ut :)
Kram

Petra sa...

My swedish is so bad that I write in english :)

I just found your blog little while ago, and it instantly came one of my favorites! I read every post from the start to this day during the weekend :)

Thanks for your inspiring blog!

Hugs from Finland,
Caelia

sofia PR sa...

Mysigt med en massa tjejer i huset:) Kommer ihåg det som i går när min 14-åriga tjej var i den åldern och hon alltid hade en massa kompisar hemma... De bakade väldigt ofta så en hel del kladd och disk blev det:)

Njut;)

Hälsningar Sofia PR

Anonym sa...

Så söta barnen är!! Vill se gråarummet snart innan jag nyfiknassönder!;)
Kram

Victorias Provkök sa...

Härligt med lite yoga:) ha det fint!!
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Inredningsfrun sa...

Jag tänker på bilden på Malena, som du fotade på Gotalnd i somras,när jag ser detta hi hi hi !! Så himla söta!!

Miss you!!

puss och kraaaam
<3

dianasdrömmar sa...

Så söta :) Yoga är toppen kram Diana

Anonym sa...

Mysiga tjejer :)) kul ser dom ut å ha :)

Måste fråga

vad du har för mått på din glasskiva på bockbenen?
kommer glasskivan från ikea med ?


kram emmeli r

LOPPISLIV sa...

Ja testa yoga, det är helt fantastiskt tycker jag :-) Ska bli spännande att se kontoret när du fixat klart där inne. Du gör så fint jämt!! Ha nu en toppenfin dag!
Kramis Paula

Anonym sa...

Hej Petra! Jag känner mig så tjatig =) men vill såå gärna veta var du har hittat den svarta lyktan du har i ditt köksfönster (som syns i "Pannkaksinlägget")!!! KRAM från Anna

Philia sa...

Tack för hälsningar!

Emmeli - Vet inte var den kommer från, den satt på ett bord som H hade i sin lägenhet när vi träffades:)

Anna - Ingen fara:) Olsen & Jensen!

KRAM

sofia PR sa...

Godmorgon! Har ett riktigt nice tips på något att pryda väggarna med!! Kolla in hos mig..

Ha en bra dag/ Sofia PR

Jessica i malmö sa...

Åh, yoga is da shit!! :)

Är helt frälst yogautövare efter att ha börjat för 1 år sedan. Mår så mycket bättre på alla sätt och vis. tänk om man börjat så tidigt som småtjejerna då jädrar...:)

/Jessica i Malmö

Den enarmade banditen sa...

Haha, så söta de är. Och så gulligt att Bea får hänga med de stora tjejerna! :)

Anonym sa...

då skulle inte kunna tänka dig att mätta din glasskiva ?
hur lång å djup den ?

vore jättegulligt!

kram emmeli